خبر فوری

پیروز واقعی آوردگاه روز جمعه، ملت ایران بود

اردشیر نوریان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: نمایش عظیم حماسه حضور کم نظیر مردم شریف در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، بار دیگر چهره پرنشاط و پر صلابت ایران اسلامی عزیز را در معرض قضاوت جهانیان قرار داد. قضاوتی که ارتقای شاخص‌های آگاهی سیاسی، تحکیم پایه‌های مردم سالاری دینی حقیقی و پیوند و اعتماد نفوذ ناپذیر ایران و ایرانی با نظام و انقلاب اسلامی را در هر محکمه منصفانه ای به اثبات رساند.

وی افزود: رقابت‌های روز جمعه سپری شد و شنبه رفاقت و همدلی و همکاری فرا رسید و یقینا پیروز واقعی آوردگاه روز جمعه، ملتی بود که امنیت، اقتدار و سربلندی خود را با خلق حماسه‌ای ماندگار و به یادماندنی در آخرین روزهای اردیبهشت ماه 96 ضمانت کرد.

نوریان ادامه داد: روز انتخابات فراخوان رهبری معظم انقلاب با لبیک گویای مردمی همراه شد که انتخابات را به روز جشن و شادی واقعی ملت ایران مبدل کرده و تداوم راه تدبیر و امید ایرانیان را از مسیر اخلاق، اعتدال و عقلانیت برگزیدند.

وی تاکید کرد: بدون شک مطالبات به حق مردم استان در انتخاب کارگزاران متعهد و متخصص در راستای پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند میهن عزیز مورد توجه بیش از پیش دولتمردان قرار خواهد گرفت.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان گفت: امید است منتخبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان نیز با بهره گیری از تجارب گذشته زمینه ارتقای شاخص‌های توسعه مدیریت‌های شهری و روستایی استان را در عرصه‌های مختلف فراهم سازند.
 انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید