خبر فوری

فرماندار قشم از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، متن پیام علیرضا نصری به شرح زیر است: ‘خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر عنایت بیکران خویش را بر ملت بزرگوار ایران اسلامی ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن ایران سرافراز و میهن اسلامی عزیزمان در انتخابات با رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین وجه ممکن آراسته شد.
29 اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان یک روز به یاد ماندنی و جاودان در صحیفه تاریخ ایران عزیز ثبت خواهد شد؛ روزی که شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم ولایت مدار، مومن، شجاع و شهید پرور شهرستان قشم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بودیم.
هیچ قلم و بیانی قادر نیست همت بلند، انگیزه عمیق، حضور گسترده و شور مخلصانه شما حافظان آب های نیلگون خلیج فارس را توصیف کند که با حضوری پرمعنا در پای صندق های رای در پیامی رسا بار دیگر عظمت، استقلال و اراده سیاسی خود را به رخ جهانیان کشاندید.
اینجانب ضمن تبریک به مردم فهیم، انقلابی و با تدبیر شهرستان قشم و با آرزوی توفیق روزافزون به همه خدمتگزاران شما مردم بزرگوار و نجیب، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از بخشداران و همکاران خدوم آنها، مدیران هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی که در برقراری نظم، امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات تلاش نموده و نیز از ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدها و همچنین اصحاب رسانه که در خلق این حماسه بزرگ نقش بسزایی ایفا نمودند، صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.’
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید