خبر فوری

امام جمعه قشم از حماسه مردمی قدردانی کرد و به روحانی تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، متن پیام حجت الاسلام جوکار به شرح زیر است: ‘حمد و سپاس خداوندی را که به ما نعمت امنیت و آزادی بخشید تا بتوانیم نسبت به تعیین سرنوشت خود اقدام نمائیم.
درود خدا بر ملت بزرگ ایران که از آزمون بزرگ انتخابات 29 اردیبهشت سربلند بیرون آمد و با رای بیش از 41 میلیونی خود بار دیگر نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی را با اقتدار به رخ جهانیان کشید.
همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند قطعا پیروز واقعی این حماسه پرشور، ملت بزرگ ایران اسلامی است که با حضور خود سرود اتحاد و همبستگی سر دادند و پیام روشنی را به بدخواهان انقلاب اسلامی دادند و نشان دادند که انتخابات فرصتی برای به رخ کشیدن وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است.
اینک که انتخابات به سر انجام رسیده و جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری منتخب ملت مشخص گردیده موسم رفاقت و صمیمیت و همدلی بیشتر برای پیشرفت و آبادانی ایران عزیز است.
اینجانب ضمن تبریک به رئیس جمهور محترم امیدوارم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اولویت اول کاری خود را ایجاد تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معیشتی مردم قرار داده و با استفاده از مدیران متدین، انقلابی، توانمند، کارآمد و با نشاط، هم اقتصاد داخلی را تقویت نموده و هم عزت و استقلال ملی را در مقابل جهانیان حفظ و تقویت نمایند.
در پایان انتخاب عزیزان منتخب در شورای اسلامی شهر و روستاهای قشم را نیز تبریک گفته و برای همه عزیزان توفیق خدمت خالصانه به مردم عزیزمان که شایسته بهترین خدمات هستند مسالت نموده و از همه کسانی که در عرصه انتخابات نقش آفرینی کردند تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال بهترین ها را برایشان آرزومندم.’
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید