خبر فوری

وزیر آموزش و پرورش از فرهنگیان فرهیخته تشکر کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه فرهنگی ایرنا ، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی روز شنبه با صدور پیامی برای فرهنگیان و معلمان سراسر کشور ضمن قدردانی از ملت شریف ایران در خلق حماسه ای دیگر ، آثار برجای مانده حضور تمامی قشرهای مختلف مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را شگفتی ساز و برهم زننده معادله و محاسبات عنوان کرد.
در این پیام آمده است : بار دیگر، ایران همیشه سرفراز، شاهد حماسه ای جاودانه شد. حماسه ای که مردم رشید ایران اسلامی با درک به هنگام شرایط حاکم بر سطح ملّی، منطقه‌ای و بین المللی آفریدند و کانونِ خلقِ شگفتیِ ماندگاری شدند که معادله و محاسبه ها را به هم ریخت و تصویری زیبا ، اثرگذار و ماندگار از مُلک و ملّت ارایه داد .
اینجانب زیبنده‌ترین مراتب تقدیر و تشکر خویش را به پاس تمامی تلاش های ارزنده دست اندرکاران برگزاری این انتخابات شکوهمند به ویژه تمامی مدیران، آموزگاران، مربیان و معلمان فرهیخته کشورکه با شور و شعوری شگرف، علی‌ رغم نامهربانی‌ های صورت گرفته با آنان، درآفرینش شایسته و سالم این حماسه عظیم، به ایفای نقشی اثرگذار پرداختند، تقدیم می‌دارم.
وزیرآموزش و پرورش در ادامه پیام همچنین توفیقات روزافزون ملت حماسه آفرین ایران و فرهنگیان فرهیخته را از خداوند منّان مسئلت کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به همراه پنجمین دوره انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد و حجت اسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب اکثریت آرا به عنوان دوازدهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.
فراهنگ 1417** 1823 دریافت کننده سید مهدی حسینی ** انتشار: طاهره نبی اللهی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید