خبر فوری

کرم پور:آمادگی برای اجرای پروژه مهر در هرمزگان

هرمزبان:مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس، گفت: این پروژه یک امر ملی است که به عزم همگانی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علی کرم پور چهارشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان آموزش و پرورش را عامل اصلی توسعه هر کشوری دانست و بیان داشت: هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای تضمین آینده کشور است و این شورا می تواند در زمینه آموزش و پرورش سیاست گذاری و مشکلات را رفع کند.

وی ادامه داد: جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش هرمزگان ۱۴ مصوبه داشت که اجرای این مصوبات پیگیری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: تشکیل کمیته تصمیم گیری رفع مشکل فضای فیزیکی مدارس در آستانه سال تحصیلی جدید و مشکلات دانشگاه فرهنگیان به عنوان دستگاه تامین کننده نیروی انسانی آموزش و پرورش که با دستورات استاندار هرمزگان اختصاص زمین برای احداث ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان، اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل خوابگاه نیمه تمام پردیس خواهران این دانشگاه، درخواست افزایش پذیرش دانشجو با توجه به نیاز استان و کمبود پنج هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان در نامه استاندار هرمزگان به وزیر آموزش و پرورش و افزایش سهمیه استخدام آزاد مورد پیگیری قرار گرفته است.

کرم پور تصریح کرد: دیگر مصوبه نیز ساماندهی صدور مجوز ثبت نام، نظارت و تعیین محتوای مدارس پیش دبستانی بود که براساس قانون پیش دبستانی یک بخش رسمی آموزشی است که برای یکنواختی تعیین محتوا و نظارت بر اجرای آن، اقدامات لازم صورت گرفت.

وی در ادامه به اجرای پروژه مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه یک امر ملی است که به عزم همگانی نیاز دارد و پروژه مهر از ۱۵ تیر تا ۱۵ مهر ماه اجرایی می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی از جمله اقداماتی است که برای اول مهر و بازگشایی رسمی مدارس در پروژه مهر انجام می شود.

کرم پور گفت: در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس می خواهیم تا آب و برق مدارس قطع نشود و پرداخت بدهی ها در این زمینه نیز در حال پیگیری است./خبرگزاری مهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید