خبر فوری

ماراتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در رودان آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، همزمان با سراسر کشور 126 شعبه ثابت و سیار اخذ رای که برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان انقلابی و ولایتمدار رودان پیش بینی و تعیین شده بود؛ کار خود را آغاز کردند.
رئیس ستاد انتخابات رودان در حاشیه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت 96 در این شهرستان اظهار داشت: برای برگزاری این ماراتن سیاسی، 126 شعبه شامل 85 شعبه ثابت و 41 شعبه سیار شهری و روستایی آماده اخذ و جمع آوری آرای مهم و سرنوشت ساز شهروندان در این شهرستان می باشد.
کورش نیک طبع افزود: برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 33 شعبه شهری و 93 شعبه روستایی تعیین شده است.
وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 165 صندوق شامل 85 صندوق ثابت و 80 صندوق سیار در قالب 126 شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی آماده اخذ آرای شهروندان می باشد.
نیک طبع افزود: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 666 داوطلب برای کسب 382 کرسی شورای اسلامی شهر و روستا بخت آزمایی می کنند.
وی خاطر نشان کرد: 616 داوطلب برای کسب 367 کرسی شورای روستایی و 50 داوطلب برای کسب 15 کرسی شورای شهر در فضایی امن، سالم و تحت لوای قانون با یکدیگر به رقابت می پردازند.
نیک طبع با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند فراهم شده است؛ بیان کرد: نزدیک به سه هزار نفر نیروی انسانی شامل هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، انتظامی و غیره مسئولیت برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.
این مسئول در پایان با دعوت شهروندان به مشارکت گسترده در این آزمون بزرگ؛ خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت گسترده، گرم، پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات؛ نقشه های پوچ و واهی دشمنان برای ایجاد شکاف بین ملت و نظام را خنثی و بار دیگر آنان را در دستیابی به اهداف پلیدشان ناکام خواهد گذاشت.
پس از تبلیغات نفس گیر و پر حرارت؛ امروز انتخابات به ایستگاه مردمی رسیده و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رودان همراه و همگام با سایر هموطنان؛ از دقایق نخستین آغاز رأی گیری با حضور گرم و پرشور در شعب اخذ رأی و مشارکت در این آزمون بزرگ و خلق حماسه سیاسی؛ پشتیبانی و حمایت قاطع خود از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته اند.
مردم در حضوری گرم، پرشور و گسترده آمده اند تا آوای دلنشین وحدت، انسجام، یکرنگی و یکدلی خود را در گوش زمان و زمین طنین انداز کنند و وفاداری شان به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر انظار جهانیان به نمایش بگذارند.
امروز همه آمده اند تا در صفوف به هم فشرده اتحاد و همدلی؛ با خلق حماسه ای عظیم و بی نظیر بر نقش و سهم خود در تعیین سرنوشت کشور مهر تایید بزنند و با آرای دشمن شکن؛ اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی عزیز را به جهانیان نشان دهند.
امروز همه آمده اند تا با یک بند انگشت؛ بند دل دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام را پاره کنند و آرامش و آسایش را از آنان سلب نمایند.
امروز انگشتان ممهور به مهر انتخابات؛ سینه پلید دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و نظام را خواهد درید؛ چرا که هر رأی تیری است به قلب بدخواهان.
شهرستان ولایی، انقلابی و شهیدپرور رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید