خبر فوری

گران‌ترین هتل های تهران در کجا قرار دارند؟

تهران بعنوان پایتخت سیاسی ایران، مهمترین شهر کشورمان است که هر ساله علاوه بر اینکه میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان می باشد، در ایام مختلف سال نیز معمولا از میهمان های سیاسی خارجی دولت یا تیم های ملی فوتبال و دیگر ورزش های سایر کشورها میزبانی می کند.

محل اقامت این دسته از گردشگران و میهمانان خارجی در 99 درصد مواقع هتل است، آن هم نه هتل های معمولی 2 یا 3 ستاره! بلکه هتل هایی که علاوه بر رعایت تمامی استانداردهای جهانی دارای امکانات رفاهی مورد نظر آنها نیز باشد.

طبیعتا میزبانی کردن از این همه میهمان مستلزم برخورداری از امکانات و خدمات مناسب برای آنهاست که در وهله اول موضوع محل اقامت مطرح می شود.

ما در این مقاله قصد داریم تا برترین هتل های تهران، مناسب گردشگران و میهمانان خارجی را به شما معرفی کنیم تا بیشتر با بهترین هتل های تهران که طبیعتا از گران‌ترین آنها نیز می باشد نیز آشنا شوید.

هتل پارسیان استقلال

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ویرلن ، این هتل 5 ستاره که در گذشته به نام هتل رویال هیلتون شناخته می‌شد، نه تنها در تهران بلکه در سراسر ایران معروف می باشد و از جمله برترین هتل های کشورمان است که از تمامی استانداردهای بین المللی برخوردار است. هتل استقلال دارای دو برج غربی و شرقی است که هر یک به فاصله 10 سال از یکدیگر ساخته شده اند.

هتل پارسیان استقلال

مجموعه گروه های هتل پارسیان از چند سال پیش شروع به خرید هتل های برتر کشورمان کرد که تاکنون توانسته 22 هتل را در مجموعه خود داشته باشد و هتل استقلال نیز یکی از این هتل هاست. یکی از بارزترین شاخصه های این هتل موقعیت مناسب آن در پایتخت است که باعث شده تا دسترسی توریست ها به جاذبه های گردشگری معروف شهر از جمله کاخ های سعدآباد و نیاوران، تله کابین توچال و پارک های زیبای ملت و ساعی بسیار آسان و سریع باشد.

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران یکی دیگر از برترین هتل های تهران است که معماری جالب توجه آن نیز در همان ابتدای ورود میهمانان خودنمایی می کند.

همانطور که مطلع هستید این هتل در کنار پارک بزرگ لاله تهران واقع شده است که با توجه به فضای سبز وسیع این پارک هوای اطراف این منطقه به نسبت مطبوع‌تر از دیگر مناطق اطراف است.

هتل لاله تهران

کافی شاپ، رستوران چینی و فرانسوی، بیلیارد، استخر، خدمات اسپا و… از جمله امکانات مهم این هتل هستند. بد نیست این را هم بدانید که گردشگران داخلی کشورمان که قصد سفری چند روزه به تهران را دارند، این امکان را دارند تا بدون هیچ دردسری با مراجعه به وب‌سایت رزرو هتل سفرمی در کمترین زمان ممکن اتاق مورد نظرشان را در این هتل و یا دیگر هتل های تهران رزرو کنند. بعلاوه شما از طریق همین سامانه می توانید بلیط چارتر هواپیما را نیز خریداری نمایید.

هتل تازه تاسیس نووتل تهران

احتمالا نام هتل نووتل را شنیده اید؛ جدیدترین هتل تهران که در حقیقت زیرمجموعه گروه بین المللی هتل های ایبیس نووتل می باشد که در کشورهای مختلف جهان دارای هتل های مختلفی است که همگی نیز از برترین هتل های آن کشور محسوب می گردند.

این هتل در حقیقت اولین هتل فرودگاهی کشورمان می باشد که در جوار فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و در بخش جنوبی آن واقع شده است. هتل ایبیس از دو ساختمان مجزا که در کنار یکدیگر قرار دارند، تشکیل شده که هر کدام دارای امکانات منحصر به فردی هستند.

هتل نووتل تهران

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس نیز در گروه هتل های تازه تاسیس تهران قرار دارد و در سال 97 قدمت آن تازه به 8 سال رسیده است که با توجه به این مورد سالها می تواند در بلوار کشاورز تهران بعنوان یکی از برترین هتل های پایتخت ایران به فعالیت خود ادامه دهد.

لازم بذکر است که هتل اسپیناس را نباید با اسپیناس پالاس که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد، اشتباه بگیرید. این هتل دارای 224 واحد اقامتی با بهترین امکانات است.

هتل اسپیناس

دسترسی سریع از این هتل به موزه هنرهای معاصر کشورمان، بازار بزرگ کامپیوتر اقع در میدان ولیعصر(عج) و پارک لاله تهران و چند سینمای معروف این منطقه از بزرگترین ویژگی های این هتل محسوب می شود.

گفتنی است که هتل 5 ستاره اسپیناس را با نام هتل اسپیناس خلیج فارس نیز معرفی می کنند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید