خبر فوری

حضورحداکثری مردم مهمترین اصل انتخابات است

ابوذرمهدی نخعی روز سه شنبه درگفت وگوبا ایرنا افزود: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب همواره عامل تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و انتخابات یکی از مهمترین عرصه هایی است که می تواند بر اقتدار نظام اسلامی درعرصه بین المللی بیفزاید و پیام آن را به دنیا مخابره کند.
وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ساز و کارهای اساسی در نظام جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت کشور و جابجایی قدرت بدست مردم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه مسئولان نظام به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط رای مردم انتخاب می شوند و این افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی است .
وی اظهار کرد: آنچه که در این انتخابات برای همه و برای نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث مشارکت حداکثری است که باید برای تحقق این امر فرصت ها و زمینه های لازم فراهم کرد.
نخعی خاطر نشان کرد: عمل به قانون در همه مراحل انتخابات مهمترین و اساسی ترین نکته ای است که همواره مورد تاکید ما قرار داشته است زیرا این مساله باعث جلب اطمینان مردم و در نتیجه حضور گسترده آنان در انتخابات می شود .
وی امانتداری مجریان انتخابات را از دیگر عوامل اثر گذار بر مشارکت مردم عنوان و تصریح کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و باید از آن صیانت نمائیم و حتی یک رای هم برای ما اهمیت دارد.
فرماندارشهرستان میناب افزود :دراین دوره از انتخابات 137 شعبه ثابت و 105 شعبه سیار در شهرستان میناب اختصاص یافته که 59 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و183 شعبه در مناطق روستایی است .
وی همجنین یاد آورشد : جمیعت کل شهرستان 260 هزار نفر می باشد ، واجدان شرایط رای دهندگان 156 هزار نفر می باشد0
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
714/6048
خبرنگار : علی نجفی **انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید