خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح شهر نماز در سه شهر بندرعباس، قشم و میناب در استان هرمزگان از امروز 26 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

هرمزگان چهارمین ایستگاه طرح «شهر نماز» + عکس

مهدی فاضلی، مدیر مؤسسه ریحانةالنبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به آغاز چهارمین دوره طرح «شهر نماز» در استان هرمزگان، گفت: این طرح از صبح امروز، 26 اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از ٥٠ مدرس آموزش و پرورش و مؤسسات قرآنی جزیره قشم آغاز شد و مربیان با شیوه‌های نوین دعوت به نماز آشنا شدند.

وی احیای سنت نماز برای كودكان و نونهالان را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: احیای فرهنگ نماز وظیفه همه مسئولان، مربیان و مادران است و آموزش شیرین نماز حقی است كه فراموش شده و همه باید برای احیای آن بكوشیم.

فاضلی در ادامه به برگزاری دومین كارگاه شهر نماز در بندرعباس از بعدازظهر امروز 26 اردیبهشت‌ماه اشاره و اظهار کرد: این دوره با حضور ٣٠٠ مربی، مربیان موسسات قرآنی و مربیان كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد بندرعباس از ساعت ١٤ در سالن مدرسه آیت‌‌الله صدر آغاز شده است.

وی در پایان یادآور شد: این طرح با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره كل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و مشاركت ادارات كل آموزش و پرورش  و ارشاد استان‌های، اصفهان، یزد، كرمان، هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید