خبر فوری

حضورحداکثری درپای صندوق رای برای دشمن از توپ وتانک سخت تراست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از دوشبنه ایرنا شیخ محمدصالح امینی افزود: همه ما باید برای انتخاب کاندیدای اصلح به منویات رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم و در انتخابمان آنها را لحاظ کنیم.
وی در کارگاه آموزشی ویژه ائمه جمعه اهل سنت قشم در مدرسه علوم دینی اهل سنت اسماعیلیه گیاهدان با اشاره به مشترکات شیعه و اهل سنت در خصوص مهدویت اظهار کرد: شیعه و اهل سنت معتقد به آمدن امام زمان هستند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در هیچ کدام از کشورهای عربی حاکمان از علما نیستند و این امر مشکلاتی را برای آن کشورها ایجاد کرده است بیان کرد: چه نعمتی بهتر از اینکه یک عالم دینی همچون آیت‌الله خامنه ای که از سلاله پاک نبی مکرم اسلام(ص)است رهبری جامعه را به عهده دارد.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید