خبر فوری

استاندار :هرمزگان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا ، جاسم جادری یکشنبه در گردهمایی فرمانداران و بخشداران هرمزگان که با حضور قائم مقام وزیر کشور برگزار شد، بیان داشت: تمامی مقدمات اجرای یک انتخابات سالم و پرشور در هرمزگان برای روز 29 اردیبهشت آماده شده است.
وی ادامه داد: تمامی امکانات، تجهیزات و ملزومات اداری مورد نیاز برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در هرمزگان تامین شده است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: تعداد شعب اخذ رای در هرمزگان 1474 شبعه است که از این تعداد 497 شعبه شهری و 977 شعبه روستایی است.
درهرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود .
برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یکهزار و 986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان 377 شعبه پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه ، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.
این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری ، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید