خبر فوری

مردم معیارهای نامزد اصلح را در انتخابات پیش رو اعمال کنند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه قشم گفت: مردم موظف هستند هم در انتخابات پیش رو شرکت کنند و هم معیارهای نامزد اصلح را در انتخاب خود لحاظ کنند تا انتخاباتی سالم، مقتدر، دشمن شکن با حضور پرشور مردم به نمایش گذاشته شود.
وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر توجه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مسایل اقتصادی و معیشت مردم افزود: حتی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا میز باید به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند و شخصیت هایی را انتخاب کنند که به جای ناامیدی، مردم را به آینده امیدوار کنند.
امام جمعه قشم با تاکید بر پاسداری از سربلندی ملت بیان کرد: در مواردی مشاهده شده که عزت مردم به بازی گرفته شده که به این مسایل توجه کرده و رییس جمهوری انتخاب شود که عزت و اقتدار کشور را مهم بداند.
او با اشاره به برخی اقدام های تفرقه انگیز اضافه کرد: آرامش و امنیت ملی و پاسداری از وحدت ملی به جای تحریک گسل های اجتماعی، اقتصادی، مذهبی، قومی و سیاسی یک اصل است چرا که ملت به ایرانی بودن خود افتخار می کنند و اگر افراد نمی توانند در راستای تقویت وحدت گام بردارند، نباید آن را تضعیف کنند.
جوکار عنوان کرد: وحدت به معنای حفظ اصول، تعامل و تعادل است نه دامن زدن به افزایش فاصله ها و رویدادی مانند انتخابات ارزش زیر پا گذاشتن اصول را ندارد.
وی ادامه داد: بفرموده مقام عظمای ولایت امنیت انتخابات مهم است و اگر شخضی بخواهد از آن تخطی کند، با واکنشی سخت مواجه خواهد شد و نامزدها و هواداران آنها باید این مساله را جدی بگیرند.
امام جمعه قشم همچنین گفت: رهبری دشمن شناس ترین شخص در کشور است و از این رو به هدف کوتاه مدت آنها برای بر هم زدن امنیت، هدف میان مدت مبنی بر اخلال در معیشت مردم و هدف بلند مدت دشمن در راستای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران تذکر می دهد که باید مورد توجه قرار بگیرد.
او افزود: نامزدها و هواداران در زمان تبلیغات هستند اما به زودی موسم انتخابات به پایان می رسد و رفتارها، کدورت ها و واقعیت های درونی افراد به جای خواهد ماند، از این رو نباید اخلاق، قانون و حق الناس را به خاطر این چند روز زیر پا بگذارند.
جوکار همچنین بیان کرد: تبلیغ برای نامزدها و عموم مردم آزاد است اما مسوولان دولتی حق ندارند برای شخص خاصی وارد عرصه تبلیغ شوند و در این میان تخریب از سوی هر مجموعه ای و در هر صورتی ممنوع است.
وی در ادامه به روز جهانی موزه و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: امید است ثبت جهانی ژئو پارک قشم موجب رونق بیشتر صنعت گردشگری شود و در این راستا می توان با راه اندازی موزه شهدا و دفاع مقدس یادگار و میراث آن عزیزان برای عموم مردم و نسل های آینده به نمایش درآید.
انتشاردهنده: محمد ملاحمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید