خبر فوری

ماعلیه امریکا تهدیدیم

رخدادهای 21 اردیبهشت 63

چکیده:

آیت الله خامنه ای:  انتخابات سرنوشت ساز است و  همه باید سر صندوق ها حاضر شوند.

 

آرائی که در صندوق ها ریخته می شود امانت الهی است.

 

مبارزه با آمریکا جزو اصول انقلاب ماست و یقیناّ ادامه خواهد یافت.

 

آیت الله صانعی: به زودی اموال غصب شده به صاحبان اصلی آن باز گردانده خواهد شد.

 

نخست وزیر اردن: عقاید آیت الله خمینی منافع آمریکا و اسرائیل را به خطر می اندازد.

 

آیت الله خامنه ای: مبارزه با آمریکا جزو اصول انقلاب ماست

نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران همچون هفته های گذشته با شرکت امت همیشه در صحنه و خداجوی تهران به امامت آیت الله خامنه ای امام جمعه تهران اقامه شد.

آیت الله خامنه ای در نماز جمعه این هفته تهران درباره تحرکات سیاسی اخیر آمریکا گفت: آمریکایی ها از انقلاب ما می ترسند، حق هم دارند بترسند ما کشورهایی را که آمریکا می خواهد به آنها وانمود کند تهدیدی علیه آنها هستیم تهدید نمی کنیم این اشتباه است اگر کشورهای خلیج فارس و کشورهای مسلمان همسایه ما تصور کنند که انقلاب اسلامی ما و جمهوری ما تهدیدی علیه آنها است این حرفی است که آمریکایی ها در دهان رسانه های جمعی می گذارند.

آیت الله خامنه ای افزود: ما انقلابمان و کشورمان و ملتمان برای هیچ کشور مسلمانی برای هیچ یک از همسایگان تهدید به حساب نمی آید اما علیه امریکا چرا، ما تهدیدیم ما با شجاعت و  قاطعیت کامل می گوییم انقلاب اسلامی ما با همه قدرت های استکباری و با قویترین آنها که آمریکای متجاوز و مستکبر است مبارزه و معارضه خودش را یکی از اصول اساسی خودش می شمارد و این مبارزه با آمریکا و مستکبرین یقینا ادامه پیدا خواهد کرد.

آیت الله خامنه ای درباره موضوع انتخابات نیز گفت: برادران و خواهران انتخابات سرنوشت ساز است همه باید سر صندوق های رای حاضر شوند. انتخابات یکی از امانت های بزرگ الهی است این امانت الهی را همه باید حفظ کنند. این امانت را کسانی که مسئول صندوق ها هستند درست حفظ کنند.(1)

 

آیت الله صانعی: امنیت قضایی ایران در دنیا پیدا نمی شود

نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم همچون هفته های گذشته با حضور انبوه مردم نمازگذار در مدرسه امام صادق (ع) و خیابان های اطراف به امامت آیت الله صانعی دادستان کل کشور اقامه شد.

آیت الله صانعی در خطبه های این هفته  قم گفت: نظام جمهوری اسلامی به جان و مال مردم ارج می گذارد و ان شاالله به زودی اصل 49 قانون اساسی اجرا و کار دادگاه های انقلاب نیز شروع خواهد شد و اموال غصب شده به صاحبان اصلی آنها بازگردانده خواهد شد امروز مملکت ما از نظر امنیت قضایی روال خوبی را طی می کند و چنین امنیت قضایی در هیج کجای دنیا پیدا نمی شود.

امام جمعه موقت قم همچنین خطاب به شرکت کنندگان در دومین کنگره جهانی ائمه جمعه و جماعات نیز گفت: ما از میهمانان عزیز تقاضا می کنیم که مشاهدات زندگی مسئولین این مملکت و امنیت و آسایش قضایی موجود را برای دیگران بازگو کنند و به آنها بگویند که در نظام جمهوری اسلامی آنچه ارزشمند است تقوا و علم توام با عمل است.(2)

 

نگرانی اردن از عقاید امام خمینی

احمد عبیدات نخست وزیر رژیم ارتجاعی اردن گفت: عقاید آیت الله خمینی منافع آمریکا و اسرائیل را در منطقه به خطر می اندازد.

عبیدات که در یک کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت افزود: چنانچه عقاید آیت الله خمینی در منطقه منتشر شود موجودیت ما را در معرض خطر قرار خواهد داد. طی هفته های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی نیز بارها اعلام کرده اند حمایت ایران از جنبش های اسلامی موجودیت اسرائیل را به خطر می اندازد.(3)

منابع:

1. اطلاعات، 22 اردیبهشت 63، ص14
2. اطلاعات، 22 اردیبهشت 63، ص 16
3. کیهان، 22 اردیبهشت 63، ص 24

انتهای متن/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید