خبر فوری

طبقه چهارم هتل پارسیان یاسوج افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، محمود باقری پیش از ظهر یکشنبه در آیین افتتاح طبقه چهارم هتل پارسیان یاسوج که با حضور رحمانی موحد معاون گردشگری کشور برگزار شد گفت: این طبقه شامل ۱۷ اتاق و ۳۸ تخت است.

باقری بیان داشت: با این افتتاح به مجموع امکانات اسکان گردشگری در استان  افزوده شد.

وی با اشاره به  اینکه هتل پارسیان یاسوج هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است تصریح کرد: در فصل بهار و تابستان گردشگران بسیاری به شهرستان‌های بویراحمد و دنا سفر می‌کنند که اسکان بیشتر آنها در هتل جهانگردی و هتل پارسیان یاسوج است.

باقری اظهار داشت: برای جذب و افزایش گردشگران و مسافران و توسعه صنعت گردشگری به دنبال ایجاد زیرساخت‌های گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و … در استان هستیم.

باقری با اشاره  به اجرای هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج  گفت: این هتل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث بوده و هم‌اکنون از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید