خبر فوری

اختصاص ۵۰میلیون تومانی بودجه حوزه تبلیغ و ارشاد در میناب

سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود مشکلات عدیده  بر سر راه در حوزه فرهنگ و تبلیغ شهرستان میناب  بیان داشت: شهرستان میناب مهد فرهنگ و تمدن استان هرمزگان در کشور است و نباید گذاشت که فرهنگ این منطقه نادیده گرفته شود.

 ذوالقدر گفت: باتوجه به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ات مکرر مدیران در این ادارات از کاستی های موجود، مقرر گردید که بودجه ۵۰ میلیون تومانی برای کمک حل بخشی از مشکلات در این دوحوزه شهرستان محقق شود

وی عنوان داشت: در جلسه برگزار شده  اعضای کمیسیون فرهنگ با مدیران این شهرستان ضمن شنود گزارشات و کمبودها، نماینده مردم شرق هرمزگان وعده پیگیری و همچنین ارسال گزارشات مکتوب به کمیسیون های مربوطه برای حل آنها را به مسئولان داد تا بتوان در این مسیر گام بهتری برداشته شود.

دبیر کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نبود زیر ساختها برای انجام کار هنری و فرهنگی و به دستور موکد معاونت وزیر ارشاد  برای برطرف کردن مشکلات در این زمینه وهمچنین تخصیص اعتبار برای ایجاد و تکمیل محلی به عنوان سینمای فرهنگ در این شهرستان داده شد.

وی در ادامه بااشاره به وجود مدارس تخریبی دراین شهرستان عنوان داشت: وجود این همه مدارس تخریبی در شهرستان   میناب مسیر توسعه فرهنگ و دانش را کوتاه می کند و این موضوع در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری قرار دارد تا بتوان با اختصاص بودجه مناسب مدارس این شهرستان رااز این وضعیت نجات داد.

وی در بخش دیگر این گفتگو به بحران زیست محیط این شهرستان اشاره کرد وگفت:   بحران آب شهرستان میناب ومخاطرات زیست محیطی نمایندگان مجلس را متوجه به این امر کرده است تا با برسی دقیق مشکل را بتوان حل کرد. 

ذوالقدر گفت:با توجه به شرایط موجود به مدیران استانی وشهرستانی دستور داده شده است که هیچ آبی از سد میناب برای انتقال بین حوزه ای انتقال نیابد تا بتوان بحران را از شهرستان میناب دور نگاه داریم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید