خبر فوری

رویکرد دولت یازدهم توانمندسازی مردم است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، جاسم جادری پنجشنبه شب در جمع مردم شهرستان بشاگرد که در مسجد امام علی (ع) شهر سردشت بشاگرد برگزار شد، بیان داشت: ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات به بشاگرد تلاش کرده اند و شاهد ارائه خدمات خوبی در این شهرستان هستیم.

جادری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی است که برای سعادت مردم در دنیا و آخرت تلاش می کند، عنوان کرد: بشاگرد محرومترین نقطه ایران بوده است اما با تلاش های ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات خوبی در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: با این وجود باید امکانات بسیار بیشتری در این شهرستان ایجاد شود و نیاز است کار بیشتری در بشاگرد صورت گیرد.

استاندار هرمزگان افزود: دولت یازدهم با وجود همه محدودیت های بودجه ای، کارهایی انجام داده که امروز نتایج آن را شاهد هستیم و از جمله آن ایستگاه پمپاژ آبرسانی از سد جگین به بشاگرد و جاسک بود که امروز افتتاح شد.

جادری تصریح کرد: همچنین مرکز آموزش فنی و حرفه ای بشاگرد نیز امروز افتتاح شد که این مرکز در مهارت آموزی به جوانان جویای کار در این شهرستان بسیار موثر است و می تواند به کاهش نرخ بیکاری در بشاگرد کمک کند.

وی گفت: رویکرد ما توانمندسازی مردم است و باید به جوانان جویای کار مهارت های لازم آموزش داده شود تا توانمند شوند و این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار در زمینه های مختلف خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید بشاگرد را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کنیم که در آن هیچ فردی بیکار نباشد، اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه سواحل مکران نیز بسیاری از جوانان بشاگردی در شرق هرمزگان در قالب این طرح مشغول به کار می شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید