خبر فوری

مشارکت مردم در انتخابات قدرت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد بعدازظهر یکشنبه در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه شهادت بهترین و زیباترین مرگ‌ها است، اظهار داشت: در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همه اقشار ملت ایران به خصوص فرهنگیان نقش ایفا کردند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: فرهنگیان در کلاس درس با قلم و در جبهه با تفنگ در مقابل دشمنان ایثارگری های بزرگی را از خود نشان دادند که ۱۲ شهید فرهنگی شهرستان اسدآباد از جمله ایثارگری های این قشر فرهیخته است.

امام جمعه اسدآباد شهید مرتضی مطهری را نمونه بارزی از ارزش های مقدس معرفی و تاکید کرد: شهید مرتضی مطهری در کسوت معلم و استادی، عالم، نویسنده و فقیه فرهیخته ولایت مداری بود که همواره به عنوان بزرگترین الگو برای معلمان و استادان مطرح است.

وی عنوان کرد: ولایت مداری به عنوان یکی از ویژگی های شهید مطهری کلید همه مشکلات بوده و باید این مفتاح ارزشمند به صورت ابزار همیشگی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی مجد تاکید کرد: ملت ایران همواره در برهه سخت تصمیم گیری انتخابات مقتدرانه حضور داشتند و ضریب مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی افزود: ولایتمداری باید در خانواده جامعه فرهنگیان، دانشجویان و حوزویان همواره برجسته بماند.

امام جمعه اسدآباد گفت: باید در انتخاب رئیس جمهور راه را اشتباه نرویم چرا که درباره رای خود باید در آخرت پاسخگو باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید