خبر فوری

تقدیر از پاسداران انقلاب تکریم ارزش‌ها و ایثارگری‌ها است

برئیس کل دادگستری هرمزگان ه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سالروز میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسداربا حضوردر ستاد فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن دیدار با سردارترابی فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و دیگر پاسداران انقلاب اسلامی از مقام شامخ سبزجامگان و پاسداران نظام مقدس اسلامی تجلیل کرد.  
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: تقدیر از پاسداران انقلاب اسلامی  ، تکریم ارزش ها، فداکاری ها و ایثارگری هاست و نظام اسلامی در سایه این تفکر و فرهنگ ناب به بار نشسته و به عنوان الگوی عملی مردم سالاری دینی به جهانیان معرفی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با یادآوری حماسه ها و حضور سرنوشت ساز پاسداران انقلاب در تمامی عرصه ها یادآورشد: بدون تردید پاسداران انقلاب اسلامی با  توسل به عزم و اراده انقلابی  و دو شادوش دستگاه قضایی استان ،  به منظور برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به نقش آفرینی خواهند پرداخت.
در ادامه این دیدار ، سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی همواره با تمسک به فرهنگ جهادی و حمایت های بی دریغ خود از پاسداران انقلاب در جهت حفاظت از کیان نظام مقدس اسلامی پیش قدم بوده و امنیت کشور وابسته به دستگاه قضایی مقتدر و مسئول می باشد که خوشبختانه در سایه  هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) و روحانیت معزز ،همواره  این شاخص در فضای اجتماعی کشور ساری و جاری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید