خبر فوری

برگزاری گردهمایی ائمه جماعات منتخب دانشگاه‌ها /راه‌اندازی بانک ایده‌های فرهنگی نماز

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین سروقامت مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: گردهمایی و هم افزایی ائمه جماعات منتخب دانشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این گردهمایی با هدف هم‌افزایی و تبادل تجربیات و ایده‌های موفق و همچنین آماده سازی فضای تبلیغات دانشگاه‌ها برای ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در این گردهمایی ترکیبی از رابطین رسانه‌ای نماز در دانشگاه‌ها، ائمه موفق جماعات دانشگاه‌ها که طرح و ایده فرهنگی دارند، ائمه جماعات حاضر در مسجد دانشگاه‌ها، نمازخانه دانشگاه‌ها، ائمه جماعات مجموعه بیمارستان‌های دانشگاه‌ها، ائمه جماعات خوابگاه‌های پسران و دختران که در مجموع 300 نفر هستند، حضور خواهند داشت.

سروقامت افزود: افتتاحیه این گردهمایی روز چهارشنبه صبح خواهد بود که در آن حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در آن به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی افزود: در این گردهمایی از مرکز تخصصی نماز نیز حضور دارند که مباحثی همچون شیوه جذب دانشگاهیان به نماز، آسیب شناسی مسائل نماز، مدیریت راهبردی نماز در دانشگاه‌ها و … را در دستور کار قرار خواهند داد.

مدیر فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها افزود: کارگروهی از ائمه جماعات در این گردهمایی تشکیل می‌شود که درآن افراد ایده‌های موفق و تجربیات خود در حوزه نماز دانشگاه‌ها  و تبلیغ در ماه مبارک رمضان را در اختیار سایرین قرار می‌دهند.

وی افزود: در این گردهمایی محمدصادق کوشکی نیز حضور خواهد داشت که به تحلیل مسائل منطقه و نیز مسائل داخلی و انتخابات برای استفاده ائمه جماعات در دانشگاه‌ها خواهد پرداخت.

سروقامت گفت: همچنین پنلی از ائمه جماعات موفق نیز که در کارگروه مختلف حضور داشته‌اند شکل خواهد گرفت که در آن افراد خلاصه‌ای از تجربیات موفق و خلاصه کارگروه‌های مختلف را ارائه خواهند داد.

وی از راه‌اندازی بانک ایده‌های فرهنگی نماز در این گردهمایی خبر داد و افزود: ایده‌هایی که در کشور در خصوص نماز جماعت در دانشگاه‌ها وجود دارد را جمع آوری کرده و پس از تکمیل‌ آن از آن در دانشگاه ها استفاده خواهیم کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید