خبر فوری
هرمزبان:گروه فرهنگی: رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد: در هفته معلم، 18 عنوان برنامه باهدف تکریم مقام معلم در سطح بسیج فرهنگیان اجرا خواهد شد.

اجرای 18 عنوان برنامه ویژه هفته معلم و بسیج فرهنگیان همدان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، مرتضی سیاهپوشی، رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان، شنبه، 9 اردیبهشت در نشست خبری با عنوان مراسم گراميداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: ما در جامعه بسیج فرهنگیان، موظف به تکریم مقام معلم و حفظ احترام به عنوان یک ارزش هستیم.
وی افزود: عدم توجه به معیشت معلم و دادن وعده‌های پوچ، احترام به مقام معلم نیست، فاجعه صندوق ذخیره فرهنگیان تجاوز به حقوق معلم است بی توجهی در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز از دیگر مشکلات این سازمان است.
سیاهپوشی گفت: سند امضاء سند 2030 که الان در مرحله اجرای برون سپاری تربیت معلم است به این معنی که هرکسی می‌تواند معلم شود و در حقیقت یعنی تربیت معلم و تربیت نسل طبق نظر بیگانگان و دشمنان نظام این نه تنها حفظ شان و منزلت معلم نیست بلکه درست در نقطه مقابل آن قرار دارد و توجه مسئولین ذیربط به این امر ضروری است.
رئیس بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد: با توجه به قرار گیری در آستانه انتخابات، بسیج فرهنگیان در صدد شرکت حداکثری مردم استان در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، ویژگی‌های شاخص یک کاندید اصلح، ایمان و اعتقاد به خدا، انقلاب و قانون اساسی؛ داشتن تعهد و توانایی در مدیریت عالی کشور، فردی مومن، انقلابی و با همت جهادی است.
وی ادامه داد: فرد اصلح باید اهل استقامت، ایستادگی باشد، به دین مردم اهمت دهد، پایبند به اسلام و ارزش‌های آن باشد، حکیم و با برنامه باشد، برای ریشه کنی فقر عزم جدی داشته باشد، صبر و نشاط برای مدیریت جامعه داشته باشد ، شعار‌هایی را بر زبان بیاورد که قابل اجرا باشد و بتواند با امانت کامل پست ریاست جمهوری را بر دوش بکشد.
سیاهپوشی گفت: هفته بسیج فرهنگیان با شعار«شهید مطهری: نمونه انقلابی گری» از 12 اردیبشهت ماه آغاز و تا 18 همان ماه ادامه خواهد داشت، گفتنی است هفت روز این هته دارای عنوانی است که می‌توان اینگونه نام برد، سه‌شنبه، 12 اردیبهشت ماه، روز معلم، ولایت مداری و اندیشه مطهر، 13 اردیبهشت، روز معلم، هدایت گری و تربیت اسلامی، 14 روز معلم، ایثار و تکریم اجتماعی است.
این مقام مسئول عنوان کرد: جمعه، 15 اردیبهشت ماه روز معلم و نقش آفرینی و انسجام ملی، 16 اردیبشهت روز معلم، انقلابی گری و مسئولیت پذیری، 17 اردیبهشت، روز معلم، فرهنگ سازی، تولید و اشتغال و آخرین روز این هفته با عنوان معلم، پژوهش و علم آموزی نام گرفته است.
وی بیان کرد: در هفته معلم، 18 عنوان برنامه باهدف تکریم مقام معلم در سطح بسیج فرهنگیان اجرا خواهد شد، نشست‌های روشن گری، تجلیل از فرهنگیان کارآفرین، صدور بیانیه ای با محوریت تکریم مقام معلم، اجرای طرح دوستی با اهدای شاخه گلی از سوی دانش آموزان به معلمان، اعزام معلمین منتخب به تهران جهت شرکت دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های ویژه هفته معلم است.
 سیاهپوشی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با نماینده ولی فقیه، گردهمایی حلقه‌های تربیتی صالحین با بهره گیری از اندیشه شهید مطهری، دیدار با خانواده شهدا و جانباز بالای 70 درصد، گلباران قبور شهدای فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف و …. از دیگر برنامه‌های بسیج فرهنگیان در هفته معلم است.
رئیس بسیج فرهنگیان افزود: در حال حاضر، جامعه بسیج فرهنگیان دارای 24 هزار عضو است که حدود نیمی از آن عضو حلقه‌های صالحین هستند، این مجموعه در سال گذشته توانست 36 عنوان برنامه شاخصرا با هدف تحقق تعلیم و تربیت در آموزش و پورش برگزار و اجرایی کند به عبارتی بسیج فرهنگیان، یار آموزش و پرورش در بحث تعلیم و تربیت است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید