خبر فوری

اجرای 67 طرح صنعتی در هرمزگان

هرمزبان:67 طرح صنعتی تا پایان امسال در هرمزگان به بهره برداری می رسد .
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان گفت : این واحدهای کوچک و بزرگ اکنون بین 50 تا 90 درصد پیشرفت کاری دارند که با بهره برداری از آنها بیش از نه هزار نفر مشغول به کار می شوند .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، قاسمی امروز در نشست خبری افزود : کارخانه تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس مهمترین این طرح های صنعتی است .
اکنون 800 واحد صنعتی در هرمزگان فعال است که 23 هزار نفر در این واحد ها مشغول بکارند .
وی گفت : 102 واحد صنعتی غیر فعال در استان شناسایی شده که بیشتر به علت ناتوانی مدیریتی ، کمبود سرمایه در گردش و نبود بازار رقابت تعطل شده اند .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون هیچ واحد صنعتی در استان غیر فعال نشده است افزود : یک کارگروه ویژه در استان برای پیگیری مشکلات صنایع غیر فعال تشکیل شده است که با کمک دستگاههای اجرایی مختلف و بانکها مشکلات آنها برطرف ، و به مرور فعال می شود .
اکنون 16 شهرک و ناحیه صنعتی در هرمزگان فعال است که با توسعه سواحل مکران یک منطقه دیگر در جاسک به این شهرک ها افزوده می شود ./خبرگزاری صدا و سیما

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید