خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رزن سیستم گرمایشی ۲۵ مدرسه را تامین کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، فتحعلی حسینی ظهر چهارشنبه  در شورای آموزش و پرورش شهرستان رزن با بیان اینکه توجه به زیر ساختهای آموزشی باعث تحول در آموزش و پرورش می شود، گفت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بار آموزش، تعلیم و تربیت را به دوش بکشد و نیازمند کمک خیرین، والدین دانش آموزان، فرهنگیان، متولیان امر و مسئولین است.  

وی اظهار داشت: بیش از یک میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز  شهرستان رزن تعهد شده است.

فرماندار رزن افزود: ساخت ۲ واحد آموزشی و نصب سیستم گرمایشی ۲۵ مدرسه از جمله نتایج برگزاری این دوره از جشنواره خیرین مدرسه ساز بوده است.  

مدیرآموزش و پرورش شهرستان رزن نیز در ادامه با اشاره به شناسایی افراد بیسواد در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ سال گفت: بیش از ۲۴۸ نفر سوادآموز در دوره های سوادآموزی، تحکیم و انتقال تحت پوشش قرار گرفته اند.  

مرتضی بختیاری با بیان اینکه شهرستان رزن سال گذشته رتبه اول استانی در جذب و برگزاری کلاس های سوادآموزی را کسب کرده است، افزود: در سال گذشته ۱۸۰ درصد از سهمیه ابلاغی از طرف معاونت سوادآموزی استان در راستای ریشه کن کردن بی سوادی جذب شد.  

بختیاری یادآور شد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۴۷۳ نفر از دانش آموزان دختران و پسر مقطع دوم متوسطه رزن به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شده اند.  

وی اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان رزن نیز در قالب طرح معرفت ۴ به اردوی قم و جمکران اعزام شده اند.  

بختیاری ادامه داد: کسب رتبه اول در میانگین نمرات نهایی سوم متوسطه در سطح استان، کسب رتبه اول کنکور سال ۹۵ در بین ۱۹ منطقه استان، راه یابی ۸ نفر از دانش آموزان شهرستان به مرحله کشوری مسابقات قرانی، فرهنگی و هنری، کسب رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی و کسب رتبه عالی در پروژه مهر از مهمترین دستاوردهای آموزش وپرورش شهرستان رزن در سال گذشته بوده است.  

وی به اشاره به فرا رسیدن روز معلم و تکریم مقام شامخ معلمان افزود: مراسم تجلیل از فرهنگیان و فرهنگیان بازنشسته ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.  

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از ابوالفضل توسلی مهران قاری دانش آموز راه یافته به مسابقات کشوری قران تجلیل شد.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید