ویژه انتخابات> احمدی‌نژاد هنوز هم همه را می‌بوسد!

ویژه انتخابات کمک مالی شهرام جزایری به ستاد روحانی / پیوندتان مبارک!

* سایه شبح بر سر انتخابات/ زنگ هشدار توسط چه کسی به صدا درآمد؟!

وبسایت مصری الفجر نوشت؛ با اعلام شعار امسال از سوی رهبر ایران، مسئله اشتغال به نگرانی دولت روحانی تبدیل شده و صحنه انتخابات را تحت الشعاع قرار داده است.

بنا بر این گزارش، محمدباقر قالیباف زنگ هشدار را در ارتباط با معضل بیکاری به صدا درآورده است و از ورود یک میلیون و 300 هزار نفر سالیانه به چرخه جویندگان کار خبر داد.

الفجر از بیکاریبه عنوان شبحی که بر سر انتخابات ریاست‌جمهوری ایران سایه انداخته و نامزدان انتخابات را به خود مشغول کرده، نام برده است.


* شعار اصلح یعنی کم‌رنگ کردن وحدت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود با اشاره به لزوم وحدت نوشت: وحدت بدون اصلح ممکن نیست و هیچ نامزدی هم جز با وحدت، موفق نمی‌شود بنابراین نباید با شعار اصلح، وحدت نیروهای انقلاب را کم رنگ کرد؛ همچنان که با شعار وحدت هم نباید اصلح بودن نامزدها را نادیده گرفت.

محسن رضایی نوشت: هر کاندیدا، هرچقدر هم که صلاحیت داشته باشد، اگر نتواند کارآمدی جمعی را ایجاد یا مدیریت کند، انتظارات مردم بی نتیجه خواهد ماند و بر عکس، هرکاندیدایی که بیشترین بسیج نخبگان و شایستگان را سامان دهد، احتمالا قادر به حل مشکلات کشور نیز خواهد بود.

وی ادامه داد: البته شرط دیگری هم برای شناسایی اصلح باید بدان افزود و آن رعایت ارزش‌های اصیل انقلابی و دوری از تحجر و غرب زدگی در اداره کشوراست. با این حساب، اصلح کسی است که وحدت و ارزشهای انقلاب را تؤامان تحقق بخشد. امیدوارم یکی از این دو برادر و کاندیدای انقلابی که استین بالا زده و خود را در معرض انتخاب ملت قرارداده اند، وحدت را قبل و بعد از پیروزی محترم شمرده و آن را اجرایی کند.


* احمدی‌نژاد هنوز هم همه را می‌بوسد!

محمود احمدی‌نژاد به فاصله 4 روز بعد از اعلام رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان امروز راهی مشهد شد و در صحن امام رضا(ع) مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت.

سایت رکنا فیلمی از این سفر رئیس دولتهای نهم و دهم منتشر کرد که در آن احمدی‌نژاد با تمامی افراد حاضر در محل دیده‌بوسی می‌کند.

* دختر بیکار کاندیدای ریاست جمهوری!

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به نفع کسی در انتخابات کنار نمی‌کشد، گفت:‌ به قول معروف، همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم.

سیدمصطفی هاشمی‌طبا، پس از ضبط برنامه‌ی تبلیغاتی خود در ‌سازمان صدا و سیما افزود: در این برنامه درباره موضوعاتی مانند شرایط کشور، حفظ و تثبیت آن و به طور کلی اقداماتی که باید برای ارتقای شرایط موجود و همچنین وضع زندگی مردم و رسیدگی به حال محرومان و بالا بردن سطح درآمدها انجام شود صحبت کردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در میان بستگانش افراد بیکار حضور دارند گفت: بله، دختر خود من آرشیتکت است اما تقریبا بیکار است.


* سگ خواندن نامزدهای ریاست جمهوری توسط مشاور روحانی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از تهران نیوز، رسانه‌های خبری، صوتی از اظهارات حسام الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور در جلسه‌ای که اخیراً در دانشکده صداوسیما و به صورت غیرخصوصی برگزار شده، را منتشر کردند.

آشنا در این جلسه رسماً از عوامل برگزاری مناظره‌ها می‌خواهد که سوالات را در اختیار کاندیداها و مردم قرار دهند و مناظره‌ها در چارچوب این سوالات از پیش اعلام شده برگزار شود!

مشاور رئیس‌جمهور در بخش‌های پایانی این جلسه، با توهین به کاندیداهای ریاست جمهوری عنوان کرد: چرا صداوسیما نباید مجری‌ای داشته باشد که کاندیداها مثل سگ از او بترسند! بعد از تذکر یکی از حاضران در اطراف آشنا، او می‌گوید: نگفتم که سگ چه کسی است!

این بخش های صحبت های نماینده روحانی با واکنش هایی همراه شد و حتی صدای سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در سال ۹۲ را هم به شدت درآورد.

حسین دهباشی با انتشار توئیت هایی به این صحبت های نسنجیده مشاور رئیس دولت تدبیر و امید واکنش نشان داد.

وی در ابتدا نوشت: « در هیچ کجا اعلام پرسش به پرسش‌شوندگان مرسوم و درست نیست. یکی از رسوایی‌های انتخابات اخیر آمریکا، دانستن سئوالات در مناظره کلینتون با سندرز بود.»

سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی همچنین خطاب به آشنا نوشت: «سگ خواندن یک خبرنگار یا نامزد انتخابات، حتی در جمع مشاوران رئیس‌جمهور نابردباری چون جناب آقای ترامپ بی‌سابقه است و سخت شرم‌آور!»


* مهندسی انتخابات با رد صلاحیت گسترده نامزد‌های شورای شهر

عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، جریان اصلاحات با رد صلاحیت گسترده نامزد‌های شورای شهر قصد مهندسی انتخابات را دارد

علیرضا فیروزی این حجم رد صلاحیت‌ها در انتخابات شورای شهر و روستا را نشان از تلاش یک طیف سیاسی در جهت مهندسی‌کردن آرا دانست و گفت: جریان اصلاحات با آنکه همواره از باز بودن فضای انتخاباتی صحبت می‌کند و حق انتخاب را از آن مردم می‌داند اما امروز شاهد آن هستیم که با دخالت در روند بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهرها، قبل از مردم این حق را از آن خود می‌داند.

وی اضافه کرد: امروز بیش از آنکه « زنده باد مخالف من » یک شعار باشد یک دروغ بزرگ و حقه رسانه‌ای در جهت به کارگیری افکار عمومی است.


* تغییرات در هیات مدیره استقلال در آستانه انتخابات

وزیر ورزش و جوانان که برای تماشای بازی استقلال و الاهلی امارات در ورزشگاه حضور داشت، درباره جلسه هیات مدیره این تیم گفت: مجمع بعد از پایان لیگ برگزار می‌شود و ان شاءالله بعد از پایان لیگ اعضای هیات مدیره مشخص می‌شوند.

مسعود سلطانی فر در حالی از معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرطرفدار و دولتی استقلال تهران پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر خبر داد که این اقدامات در آستانه انتخابات به شدت توسط هواداران محکوم شده و شائبه‌ی سوء‌استفاده‌ی دولت‌مردان از ورزش و ورزشکاران را ایجاد کرده است.


* کم‌آوردن رئیس امنیتی ستاد روحانی در میان فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از رجانیوز، یک فعال سیاسی و عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان نوشت: محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی (معاون اجرایی رئیس جمهور)، امروز ستاد فرهنگیان روحانی را افتتاح کرد. کانال‌های حامی روحانی نوشته اند “معلم پرسید برای آقای عبدی و باغانی چه کردید؟ شریعتمداری گفت شما بگویید اگر رئیسی که رئیس دادگستری بود، رئیس جمهور شود چندتا از معلم‌ها به زندان می‌روند؟”.

محمد ایمانی ادامه داد: عناصر نزدیک به حزب مشارکت و اعتدال و توسعه، در دولت روحانی 11 هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان بالا کشیدند اما در ستاد روحانی به جای پاسخگویی درباره این خیانت، دستگیری و بازداشت را تبدیل به سوزه می‌کنند.

وی همچنین افزود: کسی هم نیست بگوید اگر در دادگستری یا پلیس بودن بد است(!) پس سوابق امنیتی حسن روحانی و حسام آشنا و پورمحمدی و محمد شریعتمداری چه می شود؟

محمد شریعتمداری در زندگی نامه خود تصریح می‌کند؛ “در تشکیل وزارت اطلاعات در کنار حضرت آیت‌الله ری‌شهری مشارکت داشتم”. او سالها درسمت‌های امنیتی حضور داشته است.

آیا دست دولت بیش از اندازه خالی نیست که حتی بر مشابه سوابق خود در دیگران پنجه می‌کشند؟


* کمک مالی شهرام جزایری به ستاد روحانی / پیوندتان مبارک!

برخی منابع رسانه‌ای از کمک شهرام جزایزی ـ که به اتهام فساد مالی سالها در زندان بود ـ به ستاد حسن روحانی خبر داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از بی‌باک، الیاس حضرتی نماینده لیست امید و حامی روحانی با شهرام جزایری در یکی از طباخی‌های تهران دیار کرد.

برخی منابع آگاه از احتمال کمک مالی جزایری به ستاد روحانی خبر دادند. تابناک به نقل از مرصاد این ادعا را منتشر کرده است.

بی باک در ادامه می نویسد؛ خوب است که بعد از این خبر عقدکنان سیاسی، اقتصادی به جناب آقای روحانی بابت چنین پیوندی تبریک عرض کنیم!

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید