تقدیر از ۲۴۷۰ آموزگار به مناسبت روز معلم در شادگان

نعمت الله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: به مناسبت روز معلم از دو هنزار و ۴۷۰ آموزگار در شادگان تقدیر می شود.

معاون فرماندار شادگان بیان کرد: به این مناسبت از ۲۴ معلم نمونه شهرستانی دو معلم نمونه استانی با حضور جامعه فرهنگیان و مسئولان شهرستان و استان به صورت ویژه تقدیر و تشکر خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از جامعه فرهنگیان شهرستان گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده، در روز و هفته معلم مسئولان شهرستان با مراجعه حضوری به مدارس شهری و روستایی و اهدای گل به معلمان و مدیران، از تلاش و زحمات آنان تقدیر و تشکر می کنند.

آلبوغبیش افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای تقدیر و تشکر از جامعه فرهنگیان، دیدار این قشر تلاشگر و زحمتکش با امام جمعه شهرستان و حضور در مزار شهدای شهرستان خواهد بود.

معاون فرماندار شادگان در ادامه از برگزاری مراسم جشن و شادی ویژه برای مدیران مدارس خبر داد و تصریح کرد: از پرسنل پر تلاش اداره آموزش و پرورش نیز به صورت خاص پذیرایی و تقدیر خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید