خبر فوری
هرمزبان:گروه مسابقات: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان با حضور 150 متسابق 10 و 11 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

حضور بیش از 150 متسابق در مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان هرمزگان

جاسم نیسی، کارشناس فرهنگی اداره‌‌کل ورزش و جوانان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: سومین دوره مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان فارس، روزهای یکشنبه و دوشنبه(10 و 11 اردیبهشت‌ماه) در سالن اجتماعات ورزشکاران شهدای هفت تیر در بندر عباس، بلوار پاسدران، بعد از سه راه هتل هما، نرسیده به دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.
وی به رشته‌های این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ده جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.  
نیسی افزود: در این رقابت‌ها بیش از 150 علاقه‌مند از 6 شهرستان استان هرمزگان از بین آقایان و بانوان، در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.  
این کارشناس فرهنگی به حضور داوران کشوری اشاره کرد و افزود: در بخش آقایان، مجتبی  محسن زاده، ناصر جعفرزاده، امین سالاری و در بخش بانوان فاطمه بانوج، مرضیه جعفرزاده و حوا آسن قضاوت این دوره را برعهده خواهند داشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه‌ای برای این مسابقات در نظر گرفته شده است که در روز دهم با حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی امام جمعه بندر‌عباس، حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، جاسم جادری استاندار هرمزگان، صابر تب مشاور جوان استاندار، یساسی مدیر حوزه استاندار و مشاور عالی استاندار، اخلاقی‌پور مدیر‌کل امور خانواده استان هرمزگان انجام شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید