خبر فوری

افزایش ۱۵درصدی افراد تحت پوشش تامین اجتماعی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، فاضل حیدری بلوکی صبح چهارشنبه در نشست خبری که درسالن جلسات سازمان تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش اجتماعی هرمزگان از ۲۶۸ هزار و ۷۴ نفر در سال ۹۲ به ۳۰۸ هزار و ۳۶۶ نفر در سال ۹۵ رسید که شاهد افزایش ۱۵ درصدی تعداد بیمه شدگان بوده ایم.

وی از برقراری تعداد ۹هزار و ۴۳ پرونده مستمری در سال ۹۵ خبر داد و اظهارداشت:  تعداد پرونده های تشکیل شده مستمری ۳۷ درصد افزایش داشت و ۷۰ هزار  ۴۴۲ نفر به عنوان مستمری بگیر تحت پوشش قرار گرفته اند.

حیدری خاطرنشان کرد: تعداد جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی از ۷۸۰هزار و ۴۴ نفر در سال ۹۲ به ۹۰۶هزار و ۵۲۶ نفر در سال ۹۵ رسید که ۱۶ درصد افزایش افراد تحت پوشش داشته ایم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید