خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان شمالی گفت: حدود 17 نفر از حافظان، قاریان و فعالان قرآنی این استان همزمان با اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

دیدار 17 نفر از فعالان قرآنی خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان ،نیری مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، جمعی از جامعه قرآنی کشور و شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند که از استان خراسان‌شمالی نیز 17 نفر از حافظان، قاریان و فعالان قرآنی استان در قالب این برنامه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.
مسئول اعزام این کاروان  افزود: این تعداد از فعالان قرآنی خراسان‌ شمالی که از بین قاریان، حافظان و فعالان حوزه قرآنی شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند، چهار شنبه 6 اریبهشت هفته جاری به تهران اعزام شده و با حضور در مراسم اختتامیه سی وچهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، پنج شنبه  هفتم اردیبهشت  ماه در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر می‌شوند.
به گفته نیری حافظان، قاریان و فعالان قرآنی خراسان‌شمالی در قالب کاروان «دیدار یار» به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: سی وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از30 فروردین در دو رشته حفظ کل و قرائت با حضور نمایندگان بیش از ۸۵ کشور جهان در تهران آغاز شده و تا 6  اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید