خبر فوری

تصمیمات هیأت امنای دانشگاه آزاد مورد تمکین تمام اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه است/ در حال تنظیم دفترچه آزمون دکتری هستیم

مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ما دانشگاه ‌آزاد را متعلق به امام، مقام معظم رهبری، انقلاب و مردم می‌دانیم،‌ گفت: خدمت‌رسانی به مردم، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد وظیفه ما است و ما تابع تصمیم هیأت مؤسس دانشگاه آزاد و در کلیت نظام تابع محض فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم. 

وی افزود: تمام تصمیمات هیأت امنای دانشگاه آزاد مورد قبول و تمکین تمام اعضای هیأت علمی و مدیران دانشگاه آزاد است و تغییرات اداری هیچ خللی در خدمت‌رسانی مدیران دانشگاه آزاد وارد نمی‌کند. 

وی ادامه داد: تمام مدیران دانشگاه با تعهدی که به مردم و انقلاب دارند فعالیت خود را انجام می‌دهند و امروز طبق روال برنامه‌ریزی، کمیسیون موارد خاص را برگزار کردیم و به تمام همکاران در تمام استان‌ها هم گفته‌ایم که تمام برنامه‌ها طبق روال پیش می‌رود.

علوی فاضل اظهار داشت: تقاضا داریم افراد بیرونی دانشگاه، دیدگاه‌های سیاسی خود را بر تغییرات اداری و مدیریتی این دانشگاه تحمیل نکنند، یک خدمت‌گزار زحمتکش از مدیریت دانشگاه رفته و خدمت‌گزار جدیدی آمده، وقتی هدف خدمت باشد خداوند به کار برکت می‌دهد و همه ما سعی داریم در راستای اعتلای نظام حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه تمام مدیران دانشگاه برنامه‌ها را طبق روال انجام می‌دهند، گفت: در حال حاضر در حال انجام مراحل نهایی تنظیم دفترچه انتخاب رشته مقطع دکتری هستیم که طبق برنامه‌ریزی از نهم اردیبهشت ماه انتخاب رشته داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش آغاز می‌شود و متقاضیان بدون آزمون واجد شرایط این مقطع نیز از نهم اردیبهشت می‌توانند اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد، گفت: تغییرات دانشگاه، تغییراتی مدیریتی و اداری است که امیدواریم در راستای بهبود خدمت‌رسانی ما و منویات مقام معظم رهبری باشد، علی‌اکبر ولایتی فردی ولایتمدار، انقلابی و دانشگاهی است که تجربه خوبی دارد و ما تابع تصمیمات رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد هستیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید