خبر فوری

اسکله کشتی سازی به کمک صیادان صید صنعتی می آید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، مسعود بارانی پیش ازظهر دوشنبه در روند بازدید از بندر صیادی پشت شهر گفت: باتوجه به اینکه این بندر در مزکر استان قرار دارد و از بنادر مهم و در حال تمکیل روند احداث و توسعه هم زمان است گفت:رفع سریع نواقص موجود،احداث و تکمیل سرویس های بهداشتی، احداث درب ورودی،تسریع در روند ساخت ساختمان اداری و مخازن سوخت رسانی و … در دستور کار قرار گرفت.

بارانی در ادامه و در بازدید از  بخش صیادی بنادر باهنر از آغاز پیگیری جهت جذب اعتبار مرمت و بهسازی بخش های فرسوده صیادی این اسکله خبر داد و گفت: بدون شک این مهم در ارتقای ایمنی و خدمات رسانی صیادان استان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی همچنین در بازدید از اسکله تحت اجاره بخش خصوصی در کشتی سازی گفت: این اسکله توسط بخش خصوصی و برای تسهیل به خدمت رسانی به صیادان و شناورهای صیادی به ویژه شناورهای صید صنعتی خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه گام های اولیه در این مسیر برداشته شده است که با ادامه این روند خدمات رسانی به صیادان و شناورهای صید صنعتی ارتقا می یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید