خبر فوری

مردم روستاهای هرمزگان از صنعت نفت انتظار کمک و یاری دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مرادی پیش ازظهر دوشنبه در دیدار با مدیران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس با بیان اینکه کار انتقال فراورده های نفتی، کار بسیار بزرگ، تاثیر گذار و ملی است گفت: هرکجا که صنعتی فعال می شود آبادانی را به همراه خود می آورد و صنعت انتقال نفت نیز به عنوان یک صنعت ملی توانسته است با تعامل خوبی که با روستاییان همجوار خود دارد و نقش بهینه ای در آبادانی کشور داشته باشد.

مرادی ادامه داد: مردم روستاها از صنعت نفت انتظار کمک و یاری دارند و انتظار دارند صنعت نفت نیاز و کمبود های آنها را دیده و به آنها توجه کند.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های این استان اشتغال و جذب نیروی بومی است که امید است این شرکت نیز در این مقوله به این مهم توجه خاص داشته باشد.

علیرضا عطار، مدیر منطقه در این دیدار ضمن تشریح اهداف و ماموریت منطقه خلیج فارس با اشاره به نحوه فعالیت این منطقه گفت: منطقه خلیج فارس یکی از مناطقی است که تعامل خوب و سازنده ای با استان و همسایگان و روستاهای مجاور در طول مسیر خط دارد.

مدیر منطقه خلیج فارس ضمن تقدیر از توجه خاص نماینده مجلس شورای اسلامی به این صنعت با بیان اینکه در راستای همکاری و توسعه مناطق همجوار خطوط انتقال از هیچ گونه مساعدتی دریخ نخواهد کرد افزود: این شرکت همانند گذشته هم راستا با سیاست های کلان و استانی فعالیت خود را زیر نظر حضرت ولی عصر(ع) و توجه به منویات مقام عظمای ولایت و در راستای تحقق شعار اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل ادامه خواهد داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید