خبر فوری

۲۳رتبه برتر مسابقات فرهنگی و هنری هرمزگان به دانش آموزان قشم رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، اسلام دلیری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانش آموزان هنرمند قشمی در ۱۸ رشته توانستند حائز رتبه برتر در مسابقات فرهنگی و هنری هرمزگان شوند، اظهار داشت: دانش آموزان قشمی در این دوره از مسابقات توانستند ۱۵ مقام اول، ۶ مقام دومی و دو مقام سومی را بدست آوردند.

وی افزود: بیشترین عناوین کسب شده توسط دانش آموزان مدارس دخترانه حضرت خدیجه، فاطمه بنت اسد و فرهنگ و همچنین در مدارس پسرانه متعلق به آموزشگاه شهید مطهری، خوارزمی و خرد می باشد.

این مسئول یادآور شد: با برنامه ریزی مناسب در سال تحصیلی جاری، تعداد دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری و مسابقات قرآنی دارای رشد چشمگیری بوده که نتایج این امر در کسب رتبه های برتر مسابقات از لحاظ تعداد و  هم در کیفیت مقام ها بدست آمده مشهود است.

دلیری فعالیت های هنری و فرهنگی را زمینه ساز تبلور استعداد های دانش آموزان دانست و اذعان کرد: بسیاری از مسائل دانش آموزان از جمله کم رویی، گوشه گیری، شخصیت، منفعل نبودن، کم حرفی، عدم اعتماد به نفس و غیره در فعالیت های فرهنگی و هنری قابل برطرف شدن هستند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش قشم خاطر نشان کرد: بروز استعداد ها و پرورش آنها از دیگر مزیت فعالیت های هنری و فرهنگی در مدارس می باشد که لازمه این امر، اهمیت دادن والدین و مدارس به فعالیت های پرورشی و ورزشی می باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید