خبر فوری
هرمزبان:

پرداخت بدهی فرهنگیان تا پایان اردیبهشت ماه

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از پرداخت بدهی فرهنگیان تا پایان اردیبهشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، سیدحمایت میرزاده امروز- یکشنبه- در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، گفت: معاونان و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست امروز این کمیسیون حضور یافتند و گزارشی درباره وضعیت بودجه آموزشی کشور ارائه کردند.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش ارائه شده آموزش و پرورش مشکلاتی در بخش پرداخت ها دارد، افزود: برخی مطالبات معلمان آموزش و پرورش در سال 95 پرداخت نشده است. به عنوان نمونه، حق الزحمه معلمانی که در خرداد سال 95 از دانش آموزان امتحان گرفته اند، پرداخت نشده است.
مشکلات مالی آموزش و پرورش حالت رسوبی پیدا کرده استمیرزاده ادامه داد: پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش و برخی مطالبات پرسنل آموزش و پرورش در سال 95 پرداخت نشده است، که مقرر شده بدهی های بخش آموزش و پرورش در سال 95 در اردیبهشت ماه اتمام یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید