خبر فوری

دیدار جامعه قرآنی استان همدان با مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام حسن رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۳۱ فروردین تا ۶ اردبیهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار و اختتامیه این دوره از مسابقات هفتم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد، عنوان کرد: همه ساله با اتمام این مسابقات در کشور، جمعی از منتخبین جامعه قرآنی هر استان به دیدار مقام معظم رهبری می روند.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه این مسابقات یکی از معتبرترین رقابت‌های قرآنی در جهان اسلام شناخته می‌شود، گفت: همه ساله شرکت‌کننده‌هایی از کشورهای مختلف جهان در رشته‌هایی همچون قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم در روزهای برگزاری آن با هم رقابت می‌پردازند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به اعزام این افراد برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: فعالان قرآنی استان همراه با فعالان قرآنی سراسر کشور و شرکت کنندگان سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند و این دیدار در محل حسینیه امام خمینی(ره) تهران صورت خواهد پذیرفت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید