خبر فوری

پرداخت ۵میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد هرمزگان،  مهرداد تاجیک بیان داشت: کمک هزینه و شهریه هشت هزار و ۶۸۲ نفراز دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ودانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان درسال ۹۵ پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی خدمات کمیته امداد به مددجویان ارائه حمایت ‌های تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه یکی از برنامه های کمیته امداد خدمات فرهنگی به مددجویان وارائه حمایت‌ های تحصیلی از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش است گفت: کمک هزینه و شهریه هشت هزار و ۶۸۲ نفراز دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان درسال ۹۵ پرداخت شد.

تاجیک از پرداخت پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت هستند تا آنها بتوانند به تحصیل ادامه دهند و نیازهای دانشجویان با سایر مددجویان کمیته امداد متفاوت است و باید خدمت دهی به این گروه بر اساس نیازی که دارند، انجام بگیرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان بیان داشت: تعداد  دو هزار و ۴۲۳ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند و کمک های کمیته امداد در زمینه پرداخت کمک هزینه تحصیلی  و شهریه به صورت بلاعوض انجام می‌شود و با انجام این کار دانشجویان علاقه بیشتری به حضور در دانشگاه و ادامه تحصیل پیدا می‌کنند.

وی به برگزاری اردوهای دانشجویی اضافه کرد: این اقدام نیز برای  افزایش نشاط و شادابی در بین دانشجویان صورت می گیرد، دانشجویان تحت حمایت را یک هزار و ۹۱ دانشجوی پسر و یک هزار و ۳۳۲ دانشجوی دختر تشکیل می دهند.

تاجیک افزود: مساعدت نیکوکاران و خیران برای کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند همواره به عنوان یک اصل مهم در کمیته امداد بوده و است، این کمک و همدلی باعث می شود تا خدمات بیشتری را به آنها ارائه دهیم.  ۲۸۰ نفرازدانشجویان و پنج هزار و ۴۲۷ نفرازدانش آموزان ایتام نیزتوسط حامیان حمایت می شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید