خبر فوری

نرخ بیکاری در برنامه ششم توسعه به هشت درصد می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، جاسم جادری شنبه شب در نخستین نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان هرمزگان در سال ۹۶ ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران، اظهار داشت: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند اگر سپاه نبود انقلاب نیز نبود و کماکان نیز این نهاد مقدس منشا خیر و برکات و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: در سال ۹۵ اتفاقات بسیار خوبی در کشور رخ داد و موفقیت‌های بی ‌نظیری در این سال به دست آمد که در طول عمر انقلاب مثال ‌زدنی است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در زمینه های اقتصاد، دیپلماسی و امنیت و رفاه توفیقات گسترده‌ ای طی سال گذشته رقم خورده است، یادآور شد: امروز نظام جمهوری اسلامی در تمامی زمینه ها مقتدر است.

جادری تصریح کرد: عزت و اقتدار و توانمندی امروز ایران اسلامی با شعار و حرف به دست نیامده است بلکه شرایط کنونی مملکت در تمامی حوزه‌ ها ریشه در کارکردهای منطقی و اصولی دارد.

وی به میزان وصول درآمدها در هرمزگان طی سال گذشته اشاره کرد و افزود:‌ میزان پرداخت به کشاورزان و میزان خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط این دولت در نوع خود کم سابقه است.

استاندار هرمزگان در ادامه به دستاوردهای دولت در هرمزگان در حوزه‌های مختلف به ویژه بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در برنامه ششم مقرر شده که نرخ بیکاری به حدود هشت درصد برسد و سرانه تولید افزایش و تورم کاهش بیشتری یابد.

جادری با بیان اینکه برای نخستین بار در طول تاریخ رشد اقتصادی کشور در یک سال به این میزان پیشرفت کرده است، اظهار داشت:‌ دستاورهای حاصله به تمامی ارکان نظام مرتبط و مربوط است.

استاندار هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بالا برود میزان تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نسبت به کشور کم می شود و زمینه ساز رشد و پیشرفت بیشتر کشور خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید