خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت های قرآنی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از آغاز کلاس های تدبر در قرآن ویژه دانشجویان دختر پیام نور مرکز شهرکرد خبر داد.

آغاز کلاس های تدبر در قرآن دانشگاه پیام نور شهرکرد

حجت الاسلام و المسلمین سعید صفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: کلاس تدبر در قرآن از  امروز 2 اردیبهشت در سالن جلسات دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار می شود.وی اظهار کرد: جلسات تدبر در قرآن با محوریت جز 30 هر هفته شنبه از ساعت 10 صبح تا 12 برگزار می شود.حجت الاسلام صفی هدف از برگزاری جلسات تدبر قرآن را آشنایی دانشجویان با مباحث تدبری جز 30 دانست و تصریح کرد:  دانشجویان علاقمند برای  ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور شهرکرد واقع در ساختمان اداری مراجعه کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید