خبر فوری

کتاب «خلیج فارس را بهتر بشناسیم» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، غلام وکیلی گفت: کتاب «خلیج فارس را بهتر بشناسیم» با نثری روان و قابل لمس به تاریخچه و ابعاد مختلف خلیج فارس از ابتدا تا زمان اکنون می پردازد و اثری ارزشمند برای دانشجویان، دانش آموزان و عموم علاقه مندان است.

وی افزود: علاوه بر مطالب قابل توجه تصاویر منحصر به فردی از خلیج فارس و بنادر مشهور آن و قلعه های مختلف می باشد که جزء آثار کم نظیر است.

نویسنده هرمزگانی اشاره کرد : زمانی که کانال سوئز حفر می شد لوحی ارزشمند از زمان هخامنشیان کشف شد که بر روی آن نام خلیج فارس حک شده بود و این امر نشان می دهد که از ابتدا نام این دریا ، خلیج فارس بوده و برای همیشه خواهد بود.

وکیلی یادآور شد: کتاب «خلیج فارس را بهتر بشناسیم» همزمان با روز ملی خلیج فارس با حضور مقامات کشوری و محققان و اساتید رونمایی و به مهمانان جشنواره اهداء خواهد می شود.

غلام وکیلی دارای شش اثر به نام «کلودنگ» ، «آواز کمنزیل» ،«نجوای عشق» ،«تاریخ آموزش و پرورش هرمزگان» ،«گهره، گوهر ماندگار» و «گوشه هایی از باورهای مردم هرمزگان» است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید