خبر فوری

فرماندار پارسیان: مدیران پارسیانی آستانه تحمل خود را بالا ببرند

هرمزبان:فرماندار پارسیان مدیران اجرایی شهرستان را به همکاری با خبرنگاران دعوت کرد و گفت: مدیران باید روحیه نقدپذیری داشته و آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند چرا که برای توسعه نیازمند رسانه‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان، ضمن تأکید به همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه برخی مدیران با کوچکترین نقد زمین و زمان را به هم می‌دوزند و نقد را جریان سازی بر علیه خود می‌دانند در حالی که نباید چنین باشد.

وی اضافه کرد: همکاری با اصحاب رسانه باید یکی از ویژگی‌های خوب مدیر باشد تا با همدلی بین رسانه‌ها و مدیران نقاط ضعف و قوت شهرستان شناسایی شده و برای رفع موانع اقدام شود.

فرماندار پارسیان گفت: متأسفانه روابط عمومی‌ها در این شهرستان حلقه مفقوده هستند لذا بسیاری از مسئولیت‌ها به دوش خبرنگاران افتاده در حالی که روابط عمومی‌ها باید در جهت ارتقای جایگاه دستگاه خود با اصحاب رسانه تعاملی سازنده و رو به جلو داشته باشند.

رادمهر ادامه داد: در برخی مواقع مشاهده شده موضوعاتی که در شهرستان مورد غفلت قرار گرفته توسط خبرنگاران برجسته شده است و توجه مدیران استانی را به خود جلب کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان خاطر نشان کرد: البته خبرنگاران نیز باید توجه داشته باشند که از انتشار اخبار تأیید نشده پرهیز کنند تا خدای ناکرده موجبات پریشانی در جامعه فراهم نشود که در صورت انعکاس حقایق این اتفاق نخواهد افتاد.

فرماندار پارسیان در پایان تصریح کرد: خبرنگاران فرزندان همین نظام و انقلاب هستند و دلسوزی آنان برای ما به اثبات رسیده است و ما در بسیاری از شرایط بحرانی شهرستان شاهد تلاش این عزیزان بودیم که از زحمات همه آنان تقدیر می‌شود./انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید