خبر فوری

لزوم برخورد با کشتی‌های صیادی متجاوز چینی در آب‌های جاسک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (21 فروردین 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب به وزیر جهاد کشاورزی لزوم برخورد با کشتی‌های صیادی چینی که به سواحل جاسک تجاوز کرده و باعث نابودی نسل ماهی‌ها و سایر آبزیان آن شده‌اند را متذکر شد.

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات به رئیس‌جمهور در مورد قصور و کوتاهی در اجرای بند «ه» تبصره 15 قانون بودجه سال 94 با گذشت بیش از 2 سال در مورد پرداخت حقوق جانبازان و آزادگان بسیجیان فاقد شغل و درآمد تذکر داد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه و سیدقاسم جاسمی نمایندگان اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور تدوین و اجرای راهبرد صیانتی لازم برای جلوگیری از شکل‌گیری جریان تازه ایران‌هراسی در دنیا شدند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید