خبر فوری

فاز یک آبشیرین کن بندرعباس شهریور ماه افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از آب و فاضلاب شهری هرمزگان، امین قصمی در دیدار با نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت در سال ۹۵، از آماده شدن فاز یک آبشیرین کن یکصد هزار مترمکعبی شهر بندرعباس در شهریور ماه امسال و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب رودان خبر داد و گفت: همچنین بهره برداری از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر طولا- قشم و پروژه آبرسانی به شهرهای تخت و قلعه قاضی از دیگر برنامه های این شرکت در شش ماهه اول امسال است.

امین قصمی در ادامه با اشاره به پابرجا بودن مشکل عدم پرداخت مطالبات این شرکت از سوی نیروهای نظامی و انتظامی و ادارت دولتی و به تبع مشکلات مالی ناشی از آن، خواستار رایزنی و مساعدت نمایندگان مجلس در زمینه رفع این مشکل شد.

احمد مرادی نماینده مردم شهرهای بندرعباس، قشم، حاجی آباد، خمیر و جزیره ابوموسی در مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با کارکنان آبفای هرمزگان، ضمن قدردانی از دغدغه ی مدیران و کارکنان این شرکت نسبت به ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان، تصریح کرد: علیرغم محدودیت منابع آبی طی سال های گذشته، شاهد تلاش درخوری در زمینه خدمت رسانی از سوی این شرکت بودیم.

وی افزود: با جود چالش های ناشی از استمرار خشکسالی شانزده ساله و کمبود بارش ها در استان، خوشبختانه با همت و سختکوشی مدیران آبفا، طی سال گذشته بحران جدی در بخش آبرسانی نداشتیم.

نماینده منتخب مردم در مجلس دهم در ادامه بر لزوم توجه ویژه این شرکت به بخش شیرین سازی آب دریا به عنوان منابع جایگزین تامین آب شهرها تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت اجرای پروژه آبشیرین کن شهر بندرعباس، سرعت بخشی به روند اجرای این پروژه ضروریست.

مرادی افزود: همچنین در بخش نهادبنه سازی فرهنگ صرفه جویی کماکان فاصله زیادی با تحقق کامل این مهم داریم که می طلبد بیش از پیش نسبت به تحقق این فرهنگ نه تنها در بخش آب، بلکه در بخش انرژی، نان و … نیز تلاش کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید