خبر فوری

خبر کشته شدن خرس قهوه‌ای در رودان واقعیت ندارد/ رودان زیستگاه خرس قهوه‌ای نیست

ناظر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر کشته شدن یک خرس قهوه‌ای در منطقه رهدار بخش مرکزی اظهار داشت: پس از انتشار این خبر در فضای مجازی مأموران محیط زیست به محل اعزام شدند و با بررسی‌های لازم هیچ موردی در این خصوص یافت نشد.

وی با بیان اینکه در شهرستان رودان زیستگاه خرس قهوه‌ای وجود ندارد، افزود: در اکثر مناطق شهرستان رودان زیستگاه خرس سیاه وجود دارد اما تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وجود زیستگاه خرس قهوه‌ای به ما اعلام نشده است.

رئیس محیط زیست شهرستان رودان تصریح کرد: شهرستان رودان دارای چهار بخش با وسعت فراوان است که علاوه بر کمبود امکانات و نیروی انسانی، نظارت و اشراف مأموران محیط زیست در تمامی مناطق و زیستگاه‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شکارچیان و متخلفان محیط زیست با شماره تلفن‌های 07642885479 و 09173691952 تماس بگیرند و ماموران اداره محیط زیست شهرستان را آگاه نمایند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید