خبر فوری

بهرمندی ۶۲ هزا رو ۴۰۰ مسافر از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، بهرام پوراشرف عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به رشد آمار اسکان مسافرین نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: در پایان تعطیلات سال گذشته بیش از ۵۸ هزار نفر در پایگاه های ستاد اسکان فرهنگیان قشم پذیرش شده بودند ولی در سال جاری و چند روز مانده به پایان تعطیلات،آمار پذیرش در قشم شکسته شد.

وی اضافه کرد: تا کنون بیش از ۶۲ هزار  و ۴۰۰ نفر در قالب ۱۳هزارو ۵۰۴  خانواده فرهنگی در مدارس آموزش وپرورش قشم پذیرش و اسکان یافته اند.

پوراشرف آمار احتمالی پذیرش مسافرین فرهنگی را تا پایان تعطیلات نوروزی سال جاری، ۶۵ هزار نفر تخمین زد و خاطر نشان کرد: قشم با داشتن مراکز تجاری فراوان و برخورداری از مناطق بکر و زیبای طبیعی و همچنین سواحل بسیار زیبا از مهمترین مکان های گردشگری در هرمزگان و کشور محسوب می گردد.

این مسئول ادامه داد: مدرسه محل مناسبی برای اسکان فرهنگیان نیست ولی امکانات محدود شهرها باعث شده آموزش و پرورش  از حداقل امکانات  خود برای اسکان فرهنگیان و سایر هموطنان استفاده نماید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید