خبر فوری

راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، دبی و لارک

مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، «محمد محسنی» در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کشتی تفریحی گردشگری در بندر شهید حقانی بندرعباس، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به امکانات موجود در حوزه گردشگری دریایی، منتظر سازمان‌های دیگر نمانده و با تکیه بر درآمدهای سازمان، آهنگ توسعه گردشگری دریایی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی به صدا درآورده است.
وی در ادامه بیان کرد: البته امیدواریم تا با تدوین سند توسعه گردشگری دریایی در کشور و استان هرمزگان گام‌های محکمی در این بخش برداشته شود.
محسنی با اشاره به راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک، خاطرنشان کرد: از سال گذشته نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته کاپوتاژ خودرو به جزیره هرمز نیز در دست اقدام قرار گرفته که با استقبال مناسبی همراه بوده است.
مدیر بندر شهید باهنر و بنار شرق هرمزگان با بیان اینکه بخش عمده اقدامات انجام شده در زمینه گردشگری دریایی با همکاری تعاونی‌ها صورت پذیرفته است، ادامه داد: تلاش شده تا ظرفیت‌های استان در حوزه دریا و گردشگری دریایی به نحوی بهره‌برداری شود که تمام مردم استان از آن منتفع شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید