خبر فوری

فعالیت درمانگاه‌های فرهنگیان در لرستان طی ایام نوروز

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، خدانظر دریکوند از فعالیت درمانگاه های فرهنگیان در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز درمانگاه های فرهنگیان به مهمانان نوروزی خدمات درمانی ارائه می کنند.

وی افزود: ۲۰۰ آموزشگاه، ۵ مرکز آموزشی رفاهی معلم و یک اردوگاه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و برای رفاه بیشتر مهمانان نوروزی ضرورت دارد تا درمانگاه های فرهنگیان هم آمادگی لازم را برای ارائه خدمات درمانی در مواقع مورد نیاز داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در ادامه بر این نکته تاکید کرد که آموزش و پرورش خدمات رفاهی و درمانی به فرهنگیان را اولویت اساسی می داند و تلاش می کند تا با بهره گیری از تمام ظرفیت ها این خدمات را توسعه دهد، افزود: خدمات ارائه شده در درمانگاه های فرهنگیان برای دارندگان بیمه تکمیلی فرهنگیان به صورت رایگان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید