میزبانی قشم از ۵۵ هزار مسافر فرهنگی در نهمین روز بهار

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، بهرام پوراشرف عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین پذیرش مسافرین فرهنگی در استان هرمزگان را قشم برعهده داشته است، اظهار داشت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان قشم تا نهمین روز از بهار سال ۹۶، بیش از ۱۲ هزار و ۴۴ خانواده فرهنگی در مدارس این جزیره مورد پذیرش و اسکان قرار گرفته اند.

وی افزود: در مجموع پذیرش خانوداه های فرهنگی و همراهان، بیش از ۵۵ هزار و ۴۰۰ نفر در طی ۱۵ روز گذشته در دو ستاد درگهان و قشم مورد پذیرش قرار گرفته اند.

پوراشرف به  ۳۶۰ کلاس درس ستاد اسکان اشاره کرد و اذعان داشت: از مجموع ۳۶۰ کلاس درس، ۱۲۳ کلاس به صورت اینترنتی پذیرش شده بودند و مابقی با وارد کرد نام خود در لیست انتظار و حضور خود فرهنگی یا فرزندان با کارت شناسایی مورد پذیرش قرار می گرفتند.

این مسئول زمان منظر ماندن مسافران در لیست انتظار را بین ۲ تا سه روز اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: به علت ازدحام  بسیار بالای مسافران و کمبود کلاس درس و فضاهای مسقف، فرهنگیان در انتظار ماندن کلاس گاهی نیز با مسائلی روبرو می شدند که امیدواریم در سال های آینده برای حفظ و ارتقاء شأن و منزلت فرهنگیان، از سوی مسئولین زیربط و منطقه آزاد قشم تمهیدات لازم اندیشیده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید