پذیرش ۱۰ هزارو ۶۰۰ خانوار درپایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

مصطفی خزاعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از آغاز اجرای طرح اسکان میهمانان نوروزی تاکنون ۳۸ هزار و ۱۹۸ نفر در قالب ۱۰هزار و ۵۹۹ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

خزاعی گفت: در این مدت ۷۶ هزار و ۳۹۶ نفرروز مسافر نوروزی که اغلب آنها را فرهنگیان تشکیل می دهند، در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شده‌اند.

خزاعی با بیان اینکه روز گذشته بیش از ۹۶۰ خانوار شامل ۳ هزار و ۴۵۹ نفر  پذیرش شده اند، افزود: در این روز ۶ هزار و ۹۱۸ نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و جاذبه های تاریخی استان همدان، این استان را از قطب های گردشگری کشور خواند و عنوان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان استان به صورت شبانه‌روزی در خدمت میهمانان نوروزی به ویژه فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان با قوت ادامه دارد، عنوان کرد: تلاش می کنیم با ارائه‌ خدمات مناسب به میهمانان، رضایت آنها در ابعاد مختلف جلب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه های اسکان، عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات مناسب و رضایت‌مندی میهمانان فرهنگی از اولویت های ستادهای اسکان استان است.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، عنوان کرد: حضور میهمانان نوروزی از جمله همکاران فرهنگی از نقاط مختلف کشور در این استان چشمگیر است.  

وی با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه های اسکان، عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه‌ خدمات مناسب و رضایت‌مندی میهمانان فرهنگی از اولویت های ستاد اسکان فرهنگیان استان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید