گوش شنوایی برای عملیاتی شدن اقتصادمقاومتی در کشور وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل اقتصاد و امور دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: اقتصاد خون جامعه است و این تعبیری است که از قرآن گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چند سالی است که مقام معظم رهبری بر کلمه اقتصاد مقاومتی تکیه کرده‌اند، گفت: اگر در جامعه به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک نسخه شفابخش گوش فرا می‌دادیم یک سال برای نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی کافی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر مقام معظم رهبری چند سال کلمه اقتصاد مقاومتی را تکرار می‌کنند به این دلیل است که گوش شنوایی وجود ندارد و کسی پای عمل نیست و تنها شعار می‌دهند.

عبادی با بیان اینکه جامعه باید روی پای خود بایستد و قدرتمند باشد، تصریح کرد: اگر کسی بیرون‌نگر باشد و گمان کند آن‌ها کارها را درست خواهند کرد اشتباه محض است.

وی با بیان اینکه اگر ما دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کنیم به طور قطع آن‌ها حرمتی برای ما قائل نخواهند شد، ادامه داد: اگر مدیریتی درستی در کشور صورت بگیرد آن‌ها نمی‌توانند به ما آسیبی وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نسخه‌ای که مقام معظم رهبری هر سال برای جامعه می‌پیچند در یک سال می‌توانست عملیاتی شود ولی گوش شنوایی وجود ندارد.

عبادی اظهار کرد: چقدر بد است جامعه اسلامی مصرف کننده کالاهای خارجی شود و سالانه میلیون‌ها دلار کالای خارجی وارد این خاک شود.

وی با بیان اینکه برخی مواقع فرصت‌های خوبی را در کشور ضایع می‌کنیم، گفت: متأسفانه خود ایرانی‌ها نسبت به کالاهای ایرانی بی توجه هستند و به دنبال مارک‌های خارجی می‌روند، گاهی ایرانی برای عرضه محصول خود مارک خارجی می‌زند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید