نامگذاری شعار سال بیانگر دغدغه جدی رهبری در حوزه اقتصاد است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ضمن تبریک سال نو که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است گفت: نامگذاری شعار سال بیانگر دغدغه جدی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: نامگذاری سال یعنی جهت دادن به مسئولین و مردم فهیم ایران اسلامی که چند سالی است مقام معظم رهبری در قالب شعار سال سمت و سو را برای آحاد مردم به ویژه مسئولین مشخص می نمایند تا کشور با تحقق این شعارها پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در همین راستا سال ۹۶ را هم با عنایت به ضرورت رونق اشتغال و تولید سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند.

حجت الاسلام محمودی نیا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بدون تعارف جامعه ما با وجود ذخایر خدادادی در کشور متاسفانه در حوزه اشتغال و تولید به نوعی دچار مشکل است که حل این مشکل اراده مسئولین را می طلبد.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سال ۹۵ را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند تا دولتمردان و مسئولین سه قوه عزم جدی خود را در راستای اجرایی نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معطوف دارند.

وی گفت: هرچند تلاش‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته، ولی از نامگذاری سال ۹۶ به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مشهود و معلوم است که معظم له در حوزه اقتصاد دغدغه جدی دارد و این یک هشدار به مسئولین است که با عزم و اراده جدی و وحدت و همدلی بکوشند مشکلات بیکاری را به حداقل برسانند.

حجت‌الاسلام محمودی نیا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رشد صادرات کالاهای غیر نفتی، رفع بیکاری و رونق اشتغال سبب رونق تولید و اشتغال و در واقع رونق کسب و کار در کشور می شود و این مهم با خودباوری بین مردم و مسئولان و به ویژه در بین جوانان خوش استعداد این کشور محقق می شود.

وی تاکید کرد: جوانان ایرانی در همه عرصه ها پیشرو هستند و خواهند بود و انتظار می رود مسئولین نظام به خصوص مسئولین اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و در عمل به اشتغال و تولید رونق بخشند و مردم این مرز و بوم هم وقتی این حرکت را از مسئولان نظام ببینند با تمام وجود با استقامت و اراده قوی در مقابل تحریم‌های دشمن مسئولین را یاری خواهد کرد تا این امید و خودباوری اقتصادی در جامعه نهادینه شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید