پروژه تالار مرکزی بندرعباس سال ۹۷ به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرهنگ و ارشاد هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در دیدار با حسینی معاون پارلمانی و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از همراهی نمایندگان خانه ملت در جلوگیری از تخریب پروژه تالار مرکزی بندرعباس، عنوان کرد: این پروژه با ۱۷ هزار متر زیربنا، بزرگترین تالار جنوب کشور محسوب می شود.

وی افزود: تالار مرکزی شهر بندرعباس دارای فضاهای متعدد سالن اجتماعات، تئاتر و فضا برای گالری و موسیقی و انجمن های فرهنگی هنر است که سالن آمفی تئاتر آن، گنجایش هزار و ۵۰۰ نفر دارد.

درویش نژاد مشکل اصلی این پروژه عظیم فرهنگی را واقع شدن در حریم دریا عنوان کرد و افزود: تا کنون برای ساخت این پروژه قریب به ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است و در سال جاری نیز ۱۲ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در صورت رفع مشکل تالار مرکزی بندرعباس، این پروژه تا ابتدای سال ۱۳۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید