خبر فوری

کشور نیازمند انقلاب اقتصادی است

محسن رضاییبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محسن رضایی در گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله دزفول گفت: برای خروج کشور از مشکلات اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی باید در کشور انقلاب اقتصادی روی دهد.
وی افزود:باید انقلاب اقتصادی در کشور رخ دهد تا فساد و رانت در کشور ریشه کن شود.
وی اظهار کرد: انقلابی بودن نباید در گذشته باقی بماند و وظیفه ما این است که انقلاب بزرگ اقتصادی که خواسته مقام معظم رهبری است را در جامعه احیا کنیم زیرا انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگی است که در 22 بهمن ماه آغاز شده و اکنون ادامه دارد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی جامع ترین انقلابی است که در افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می بینیم افزود:انقلاب اسلامی تک بعدی نیست و نه تنها سیاسی نیست بلکه باید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی ،اقتصادی و سیاسی نیز ورود کند و هر جا متوقف شود برگشت به عقب محسوب می شود.
وی با تاکید بر تداوم تحولات و اجرای انقلاب سوم اقتصادی در جامعه گفت:در حال حاضر سیاست ،دفاع و امنیت در کشور ما فتح شده ولی هنوز جاهایی وجود دارد که در مقابل انقلاب مقاومت می شود مانند کشاورزی،اقتصاد،صنعت،روابط خارجی مقاومت وجود دارد و برای شکوفایی انقلاب باید انقلاب سوم که انقلاب اقتصادی است در کشور فتح شود.
رضایی بیان کرد:با وجود اینکه تلاش هایی در حوزه های مختلف صورت گرفته و پیشرفت هایی حاصل شده و دستادوردهای زیادی در بخش های امنیت،دفاع و سیاست حاصل شده که افتخار آفرین است اما هنوز مشکلات زیادی در بخش اقتصاد در کشور وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه نباید دشمن را دست کم گرفت گفت:ترامپ می خواهد دولت را در حالت انفعال قرار دهد برای همین دولت را تهدید می کند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به توانایی کشورمان در عرصه دفاعی اشاره کرد و گفت:اگر تحریم ها عامل اصلی برای دست نیافتن به اهداف بود نباید هیچ پیشرفتی در حوزه نظامی و دفاعی حاصل می شد ولی الان می بینیم که کشورمان در این حوزه ها که بیشتر تحریم شده پیشرفت های بیشتری داشته است زیرا انقلابی وارد شده و تحول صورت گرفته است.
وی سیاست های مقام معظم رهبری،ارزشهای انقلابی ،مدیریت انقلابی و نیروهای انقلابی را از ویژگی های انقلاب دانست و گفت: اگر این چهار مولفه محقق می شدند جزو بزرگترین صادرکنندگان منطقه بودیم.
رضایی بیان کرد:بیش از 10 سال است که مقام معظم رهبری شعار اقتصاد مقاومتی را شعار سال انتخاب می کند و هنوز تحول خاصی مشاهده نشده که نشان دهنده این است که شیوه ها و مدیریت گذشته نتوانسته انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده کند لذا باید انقلاب اقتصادی رخ دهد تا این امر محقق شود و مشکلات اقتصادی نیز مرتفع شود.
رضایی افزود:ماندن در گذشته خطری است که انقلاب را تهدید می کند و برای تحقق انقلاب سوم باید مرزها و چارچوب ها را نگه داریم و به اهداف بلند دست یابیم.
وی گفت:عده ای در کشور ناامید وخسته شده اند و می خواهند خارج از چارچوب انقلاب نسخه ای پیدا کنند که باید گفت هیچ نسخه ای برای پیشرفت کشور خارج از انقلاب وجود ندارد که باید از درون خودمان صورت گیرد.
وی گفت:سیاست های کلی مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ابلاغ شده و به صورت کتاب درآمده ولی در چهار دولت گذشته تنها حدود 30 درصد این اصول اجرایی شده است.
وی در ادامه با گرامیداشت سالروز عملیات فتح المبین افزود: دزفول با تقدیم عالم بزرگوار و مجاهد علمی آیت الله انصاری و پاکسازی پیرایه هایی که بر اسلام وارد شد نقش موثری در اسلام ناب محمدی داشت.
وی افزود:دزفول در تحقق اسلام ناب ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نقش داشته و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد.
وی به سابقه تاریخی مردم دزفول و لبیک مردم در شرایط کنونی نیز اشاره کرد و گفت:امروز در شرایطی قرار داریم که در آستانه انقلاب سوم قرار گرفته ایم که یک انقلاب ضروری در عصر حاضر است.
غلامحسین کلولی مدیر عامل بنیاد چهارم خرداد در تهران نیز در این گردهمایی گفت:دفاع مقدس یک گنجینه و ثروت تمام نشدنی است که از عاشورا الگو گرفته است.
وی با تاکید بر وجود فرهنگ جهاد و شهادت در نظام اسلامی گفت:جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف موفقیت های بی نظیری به دست آورده و در دفاع مقدس نیز در مقاومت و ایستادگی می درخشد که باعث شده کشورهای دیگر نیز از آن الگو بگیرند.
آیت الله احمد عابدی استاد حوزه و دانشگاه و نخستین نماینده امام خمینی (ره) در لشکر هفت ولی عصر(عج) نیز در این گردهمایی گفت:پیامبران همواره در راستای حمایت از دین و جلوگیری از جنگ و خونریزی پیش قدم بودند و به جای ساختن سلاح و شمشیر همیشه سپر و وسیله دفاع می ساختند.
وی افزود:برخی افراد آبروی خود را در جنگ صدقه دادند که در اسلام و دفاع مقدس موارد بسیاری از این دست دیده می شود که این امنیت که مهمتر از نماز و روزه است نتیجه این آبروداری است.
وی گفت:پیامبر در جنگ تبوک با افراد شایعه پراکن مبارزه کرد که امروزه نیز بواسطه فضای مجازی افرادی در تلاش هستند که اعتقادات نادرستی توسط افراد ترویج دهند که باید با آنها مقابله کرد.
آیت الله عابدی افزود:در دفاع مقدس جنگ با معنویت اداره شد و آنچه حرف اصلی را می زد معنویت بود.
در این آئین که با تقدیر از فرماندهان دفاع مقدس همراه بود از کتاب فاتحان سایت و رادار روایتگر حضور پرشور و حماسی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در لشکر 7 ولی عصر رونمایی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید